JOS SP-NEUTRAALIA AVIOLIITTOA VASTUSTAVA EI OLE HOMOFOOBIKKO
Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti? [/quote]mitä luulet paljonko tällainen jatkuva haukkuminen lisää homo vastaisuutta?
[/quote]
Miksi olet homoja vastaan?
[/quote]tämä oli kysymys. En mielestäni puhunut omista tunteistani mitään. Vastaa kysymykseen?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti? [/quote]mitä luulet paljonko tällainen jatkuva haukkuminen lisää homo vastaisuutta? [/quote]Ja mitäs haukkumista on se jos sanotaan asiat niin kuin ne on. Sitäpaitsi haukuttehan tekin homoja sairaiksi. [/quote]pointtihan oli että ette te ainakaan tällä haukkumisella ketään puolellenne saa. Päinvastoin. Olen suorastaan yllättynyt miten suvaitsemattomia vihaajia te homot olettekaan. [/quote]Ööööööö kuule suurin osa homojen oikeuksien puolustajista on heteroja jos siitä lähdetään. [/quote]Eihän siitä ollut kysymys. [/quote]Kyllä sanoit "te homot". Olen hetero. Ja sinä olet mulkku. [/quote]Edelleen samaa mieltä. Mitä enemmän lietsotte itse vihaa sitä vähemmän tulee hyväksyntää. Mutta eipä väliä. Sehän on homojen ongelma. Ei minun tarvi kerjätä kenenkään hyväksyntää.
[/quote]
No miksi sitten kerjäät?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:54"]
Voisiko suomen jakaa kahtia Itä- ja Pohjois-Suomi homoavioliiton vastustajille, länsi ja etelä kannattajille? Perustetaan erilliset valtiot, Republic of Finland ja Tom of Finland.
[/quote]
Minä voisin vetää kyllä länsisuomea siihen nykyisen, perinteisen avioliittokäsityksen Suomen tasavaltaan. Tai Pohjois-Suomen raja riittävän alas, saavat Turkulaiset pitää läntisen Tom of Finlandin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:54"]
Voisiko suomen jakaa kahtia Itä- ja Pohjois-Suomi homoavioliiton vastustajille, länsi ja etelä kannattajille? Perustetaan erilliset valtiot, Republic of Finland ja Tom of Finland.
[/quote]
Minä voisin vetää kyllä länsisuomea siihen nykyisen, perinteisen avioliittokäsityksen Suomen tasavaltaan. Tai Pohjois-Suomen raja riittävän alas, saavat Turkulaiset pitää läntisen Tom of Finlandin.
[/quote]Anteeks mitä on noi mystiset "Turkulaiset"? Ovatko ne jotenkin parempia tai erityisempiä kuin ihan tavalliset pienen t:n turkulaiset?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:54"] Voisiko suomen jakaa kahtia Itä- ja Pohjois-Suomi homoavioliiton vastustajille, länsi ja etelä kannattajille? Perustetaan erilliset valtiot, Republic of Finland ja Tom of Finland. [/quote] Minä voisin vetää kyllä länsisuomea siihen nykyisen, perinteisen avioliittokäsityksen Suomen tasavaltaan. Tai Pohjois-Suomen raja riittävän alas, saavat Turkulaiset pitää läntisen Tom of Finlandin. [/quote]Anteeks mitä on noi mystiset "Turkulaiset"? Ovatko ne jotenkin parempia tai erityisempiä kuin ihan tavalliset pienen t:n turkulaiset?
[/quote]
Etkö tiedä Turkulaisia? Ne asuu siellä tois puol jokke.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]mitä luulet paljonko tällainen jatkuva haukkuminen lisää homo vastaisuutta?
[/quote]Ja mitäs haukkumista on se jos sanotaan asiat niin kuin ne on. Sitäpaitsi haukuttehan tekin homoja sairaiksi.
[/quote]pointtihan oli että ette te ainakaan tällä haukkumisella ketään puolellenne saa. Päinvastoin. Olen suorastaan yllättynyt miten suvaitsemattomia vihaajia te homot olettekaan.
[/quote]Ööööööö kuule suurin osa homojen oikeuksien puolustajista on heteroja jos siitä lähdetään.
[/quote]Eihän siitä ollut kysymys.
[/quote]Kyllä sanoit "te homot". Olen hetero. Ja sinä olet mulkku.
[/quote]
Säähän oot aivansekaisin. Ootko jossain hormooni hoidossa?
Ei liity aiheeseen, mutta kuvitteletteko te ihan tosissanne, että kaikki pohjoisessa Suomessa asuvat ovat suvaitsemattomia konservatiiveja? Ihan samanlaista se täälläkin on, emme me mitään villi-ihmisiä ole. Keskimäärin ehkä konservatiivisempia mm. vanhemman väestön vuoksi, mutta se ei edelleenkään tarkoita, että kaikki olisivat.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:57"]
Ei liity aiheeseen, mutta kuvitteletteko te ihan tosissanne, että kaikki pohjoisessa Suomessa asuvat ovat suvaitsemattomia konservatiiveja? Ihan samanlaista se täälläkin on, emme me mitään villi-ihmisiä ole. Keskimäärin ehkä konservatiivisempia mm. vanhemman väestön vuoksi, mutta se ei edelleenkään tarkoita, että kaikki olisivat.
[/quote]
eikös liberaalit ole niitä "villi-ihmisiä", kun haluavat murtaa kaikki normit?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 02:57"]
[/quote]
eikös liberaalit ole niitä "villi-ihmisiä", kun haluavat murtaa kaikki normit?
[/quote]
Normit nurin vaan! Enkä edes ole kovin "villi".
Ei tietenkään! Ja vammaisten sterilointia puolustava ei ole kusipää, hän vain haluaa suojella vammaisia.
Joo natsitkaan eivät olleet rasisteja eivätkä homofoobikkoja, heillä oli vain mielipide.
Googlaa fobia. Homofoobikko ei ole mikään todellinen käsite, se on mielipiteen vuoksi lyömäsi leima, kun et avarakatseisuudessasi kestä eriäviä mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]mitä luulet paljonko tällainen jatkuva haukkuminen lisää homo vastaisuutta?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]Ei lisää yhtään. Homovastaiset ovat marginaali.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]Ja mitäs haukkumista on se jos sanotaan asiat niin kuin ne on. Sitäpaitsi haukuttehan tekin homoja sairaiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]Ei lisää yhtään. Homovastaiset ovat marginaali.
[/quote]miksi tämä asia huolestuttaa sitten niin paljon? Jos kyse on vain marginaalista.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]pointtihan oli että ette te ainakaan tällä haukkumisella ketään puolellenne saa. Päinvastoin. Olen suorastaan yllättynyt miten suvaitsemattomia vihaajia te homot olettekaan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]Ööööööö kuule suurin osa homojen oikeuksien puolustajista on heteroja jos siitä lähdetään.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:29"]Niin rotujen välistä avioliittoja vastustavakaan ei siis ole rasisti?
[/quote]Eihän siitä ollut kysymys.
[/quote]Kyllä sanoit "te homot". Olen hetero. Ja sinä olet mulkku.
[/quote]Edelleen samaa mieltä. Mitä enemmän lietsotte itse vihaa sitä vähemmän tulee hyväksyntää. Mutta eipä väliä. Sehän on homojen ongelma. Ei minun tarvi kerjätä kenenkään hyväksyntää.
[/quote]Ei tarviikkaan. Tarvii vaan lopettaa se uliuliulina ja olla ajattelematta koko asiaa.