Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ON24 kokemuksia?

Vierailija
03.01.2015 |

Onko kyseisestä verkkokaupasta kokemuksia?

Olisi hienoja huonekaluja.
Varsinkin yksi sohva olisi todella hieno ja sellainen mitä ei muualta vastaavaa löydy.

Muutamat keskustelut olen löytänyt ja aika paljon on negatiivista kommenttia mm. Sängyistä.
Mutta kaikki sohvat ovat olleet hyviä ja toimitus pelannut.

Joten jakakaa risut ja ruusut!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja olen ollut tyytyväinen jokaiseen tilaamaani tuotteeseen. Tuotteet ovat olleet ehjiä kuljetuksen jälkeen ja olleet muutaman vuoden jo käytössäkin. Samanlaista laatua mielestäni, kuin muuallakin. Olen tilannut esim. koulupöydän, lipaston, dvd/cd-hyllykön...
Tällä hetkellä haaveilen niistä Ludvig-sarjan tuotteista! Aion tilatakin, kun olis enemmän rahaa.
( Täytyy opiskelijan säästää pitkään. En ole tytär, joka on tottunut vonkumaan rahaa vanhemmiltaan. Itse on pärjättävä... :) )
Sohvia en ole tilannut, mutta olen kyllä ihastellut väri valikoimaa. Harvasta saa pinkkiä sohvaa! Olis hieno!
Asiakaspalvelusta saa tilattua kangasnäytepalan postilaatikkoonsa, jos haluaa. Itse olen joskus tilannut, mutta sohvan päädyin ostamaan muualta, kun sain halvemmalla. Olikohan joku Anttilan parinsadan nuorisosohva, vaikka olishan tuo ollut varmasti parempi on24:llä.

Asiakaspalvelijat ovat mielestäni ystävällisiä ja vastaavat viestiin viimeistään kahden päivän sisällä, jos ei jo samana päivänä. Olen kysellyt heiltä esim. tietoa tuotteista ennen ostopäätöstä.

Suosittelen kyllä on24:jää!

Vierailija
2/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sohvapöydän. Samaa pöytää myytiin mm. Kodin1:ssä. Pöytä saapui sillä viikolla kun luvattiin. Kaikki sujui, kuten piti. Tuote ja sen laatu nyt ei tietekään tullut yllätyksenä, sillä olin katsellut sitä jo toisessa liikkeessä, josta se ehdittiin myydä loppuun. Tilasin sitten tuolta On24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vuosia sitten naulakon. Se tuli nopeasti enkä muista että mitään ongelmia olisi tullut. Olen ollut naulakkooni tyytyväinen ja käytössä on edelleen.

Vierailija
4/13 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidy ja saat koodilla XKEDLTJ 15€!

Vierailija
5/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla: RIUXXYM saat vähintään 15e rahaa tilillesi rekisteröitymisen yhteydessä(voimassa2016-2017). Kauppa toiminut ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
6/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tilasin. Kiinalaista paskaa! Tuolit haisee järjettömän pahalle, eivät kestä kuin vuoden pari. En suosittele!

Vierailija
7/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannu muutama vuosi sitten tietokonepöydän ja tv-tason. Tulivat kotiinkuljetuksella. Ihan lastulevyhuonekaluja ovat, mutta sellaisiksi laadultaan ok. Ei valittamista.

Vierailija
8/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä ja pahoittelen, että tilausta ei ole sinulle toimitettu.

Pyydän ilmoittamaan tilinumeron johon tilauksesta sinulle rahat palautamme.

Vierailija
9/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa kiinalaista laatua sohvat ja kun ei alkuperää ilmoiteta niin sitä ei voi tietää. En suosittele.

Vierailija
10/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa kiinalaista laatua sohvat ja kun ei alkuperää ilmoiteta niin sitä ei voi tietää. En suosittele.

Vierailija
11/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa puolalaista laatua. Puolalaisen valmistajan sivuilla tilaamani lipasto oli 110 euroa ja On24 myi 300:lla (huomasin jälkeenpäin). Kaiken lisäksi aivan paskaa laatua. Kiskojen ruuvien kannat liian isoja, jolloin laatikot nykivät ulos vedettäessä - kolinasta puhumattakaan. Olen 10 vuotta sitten tilannut täältä tietokonetason ja oli silloin tosi hyvä. En sitten tiedä onko laatu kärsinyt todella paljon vai riippuuko ihan vaan tuotteesta.

Vierailija
12/13 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aikoinaan ostokseni kuluttajansuojan kautta palautukseen. Eivät alkaneet hyvittämään, ottamaan vastaan viallista, vaihtamaan tai korjaamaan. Sänky hajosi alle, kirjaimellisesti. Sanoivat että olet ylipainoinen (painoin 55kg) :D No, eipä tule tilattua toiste.

Vierailija
13/13 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON24 kokemuksia - https://lite.bz/QWJxf Tilasin vuosia sitten naulakon. Se tuli nopeasti enkä muista että mitään ongelmia olisi tullut. Olen ollut naulakkooni tyytyväinen ja käytössä on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi