Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden palomies vai vuoden urpo?

Vierailija
07.12.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1417923609074.html

Lahti kertoo Ilta-Sanomille pettyneensä karvaasti, kun presidentti ei muistanut palkinnon saanutta. Myös työtoverit Jyväskylän paloasemilla ihmettelivät, kun Lahtea ei näkynyt kättelyjonossa.

Tällä asenteella pärjäisi myös vuoden urpo-kisassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaaehtoistyön merkitystä korostaneissa Linnan juhlissa juhli tänä vuonna muun muassa vuoden ensihoitaja, vuoden poliisi ja vuoden puhtausalan ammattilainen."

Tämän perusteella ihan ok odottaa kutsua.

Vierailija
2/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin kyllä samaa... En kuitenkaan olisi itse alkanut itkeä iltapäivälehdissä, mutta nyt saatiin myös vpk:ien status suurelle yleisölle esiin. Jospa joku ymmärtää alkaa arvostamaan näitä tuhansia vapaaehtoisia, jotka pelastavat henkiä ja omaisuuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]

"Vapaaehtoistyön merkitystä korostaneissa Linnan juhlissa juhli tänä vuonna muun muassa vuoden ensihoitaja, vuoden poliisi ja vuoden puhtausalan ammattilainen."

[/quote]

Mä en kyllä ymmärrä tuota lainaamaasi lausetta. Ei kai ensihoitajan, poliisin ja puhtausalan ammattilaisen työt ole vapaaehtoistyötä??

Vierailija
4/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo Spede

Vierailija
5/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Mä en kyllä ymmärrä tuota lainaamaasi lausetta. Ei kai ensihoitajan, poliisin ja puhtausalan ammattilaisen työt ole vapaaehtoistyötä??

[/quote]"Vapaaehtoistyön merkitystä korostaneissa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi