Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa aborttiin

Vierailija
03.01.2015 |

Olen 21v ja tulin raskaaksi miehelle, jota olen tapaillut nyt n. puoli vuotta. Olen 9. viikolla. Käytössä ei ole ollut missään vaiheessa minkäänlaista ehkäisyä, vaikka useasti olen miehelle sanonut, että pitää käyttää kondoomia ettei satu vahinkoa. Mies ei ole koskaan ottanut tätä kuuleviin korviinsa.
Miehelle lapsi on ehdoton ei, vaikka hänellä on jo yksi kouluikäinen lapsi edellisestä suhteesta. Mies tietää, että olen vahvasti abortteja vastaan ja tiedän jo nyt, että jos sen teen, tulen katumaan ja suremaan sitä enemmän kuin mitään.
Mies vetoaa, ettei halua vahinko lasta. Taikka aviotonta lasta, vaikka sitä on hänen edellisensäkkin. Mies uhkaa lähteä pois mun ja lapsen elämästä lopullisesti, eikä todista isyyttään. Hän käyttää kaikki mahdolliset keinot painostaakseen minut tekemään jotain, mitä en halua tehdä. Murruin painostuksen alla ja varasin aborttiajan. Mies sanoi että tulee mukaani, tueksi, vaikka en haluaisi. Mietin eniten sitä, että onko lapsen hyvä kasvaa ilman biologista isää? Taloudellisesti tulen pärjäämään, sekä tukiverkosto on suuri.

Onko täällä kukaan ollut samantyylisessä tilanteessa? Mihin päätökseen päädyitte?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kovin kypsältä pitämään huolta vauvasta, mutta kenelläkään muulla ei ole oikeutta päättää sitä, että teetkö abortin vai et. Tuo suhde miehen kanssa ei kuulosta että tulee jatkumaan kovin pitkälle, tuli se lapsi tai ei.

Jos synnytät lapsen, kuka hoitaa lasta? Sinä yksin vai jätätkö adoptioon? Ja jos jätät adoptioon, oletko valmis siihen että mietit kauhulla loppuelämäsi ajan että milloin lapsi tulee etsimään biologista äitiään?

Ja siis nopsaan lääkäriin ja testaa ittes sukupuolitautien varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla