Youtube-videoiden katselusta kirjautuneena / yksityisyys
Pystyykö joku näkemään jotakin kautta mitä videoita katselen?
Kommentit (9)
Youtube on osa googlea. Jos sulla on esim. +google- tili ja oot asetuksissa antanut kontakteillesi luvan nähdä profiiliasi, ne saattaa nähdä silloin myös youtube- katselusi.
google ainakin joka omistaa youtuben. Siellä youtube-account asetuksissa on pari rastia joilla voi merkata kaikki historiat ja suositukset yksityisiksi. Saattaa olla, että ne on valmiiksi siinä asennossa koska en muista itse noita laittaneeni.
Itse voit tietty katsoa omaa katseluhistoriaasi :)
Kiitos teille. Voisitteko vielä laittaa tarkemmat ohjeet? Oon käyny katsomassa yhden ihastuksen kanavaa... oon myös hänen kanavansa tilaaja. Enkä tod haluais et se näkee, et fiilistelen sen videoita.. :D
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:12"]
Kiitos teille. Voisitteko vielä laittaa tarkemmat ohjeet? Oon käyny katsomassa yhden ihastuksen kanavaa... oon myös hänen kanavansa tilaaja. Enkä tod haluais et se näkee, et fiilistelen sen videoita.. :D
[/quote]
Oot jonkun tyypin kanavan tilaaja mutta et halua et se luulee, että oikeesti katot sen videoita.. =) Söpöä..
Mukavia katseluhetkiä vaan Googlen henkilökunnalle, Yotuben modeille, Supolle, Larry Pagelle, Sergei Brinille, Venäjän tiedustelupalvelulle, sekä kaikille muille kiinnostuneille minun puolestani.
Laitetaanpas taas Volbeat ja Muse soimaan!
Anakin isoveli näkee jä käyttää niitä tietoja profilointiisi.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:12"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:24"]
Anakin isoveli näkee jä käyttää niitä tietoja profilointiisi.
[/quote]
No isoveli näkee, että olen Musen ja Volbeatin fani. Mites veikka ajattelee minua tällä tiedolla iskeä? =))
t. 7
Mitäs sä siellä oikein katselet? :D