Onko pilveä höyrystelevä mies automaattisesti turn-off?
Jos on muuten ihan täysipäinen? En ole yrttimies.
Kommentit (16)
On. Kaikenlainen höyrystely on turn-off. Kunnon mies ei kukkien kanssa näpertele.
Ei kukaan täysijärkinen mitään narkkaria katsele.
Ei ollut parikymppisenä, mutta nelikymppisenä äitinä on.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn-off. Kannabispsykoosi on aika lailla kamala asia perheelle.
Mutta maksakirroosi ei näy päällepäin.
Ei, jos käytössä viihdekäyttö. Sama mikä päihde kyseessä. Yleensä kohtuu kaikessa on paras. Liikaa tai liian vähän huono.
Vierailija kirjoitti:
Olen 15 vuotta käyttänyt lähes päivittäin, ei ole vielä psykooseja näkynyt. Ihan toimintakykyinen ihminen muutenkin olen, et luultavasti edes tajuaisi sitä jos tapaisit minut.
Jatkuvasti pössyttelijät on leppoisaa, mutta ärsyttävää seuraa. Aika uskomattomia filosofioita saa kuulla.
Paremmin menee leikkimään penskan kanssa.
Ei ole, vaikken itse höyryttele.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 15 vuotta käyttänyt lähes päivittäin, ei ole vielä psykooseja näkynyt. Ihan toimintakykyinen ihminen muutenkin olen, et luultavasti edes tajuaisi sitä jos tapaisit minut.
Jollain voi varmaan ollakin noin, mutta harvemmin. Yleensä runsas käyttö, mikä tahansa päihde näkyy jotenkin ulospäin ja ainakin niille, joiden kanssa vietetään eniten aikaa. Jotkut tunnistaa helpommin käyttävän ihmisen ja jotkut ei huomaisi mitään, vaikka joku olisi ihan pöllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maksakirroosi ei näy päällepäin.
Tuo on totta, harva maksakirroosista kärsivä käy muiden kimppuun tai kuvittelee asioita, joita ei ole, piiloutuu peloissaan vaatekomeroon ja väittää, että pihalla oleva kissa raatelee hänet ihan kohta. Kannabispsykoosiin voi päätyä ekasta kokeilusta, maksakirroosin voi saada jopa ilman alkoholia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan, millainen olisit ilman huumeita? Olisit aivan toisenlainen, ajattelisit toisin, aivosi toimisivat toisin. Nyt koet olevasi se, joka olet, mutta olet samalla surullinen siksi, että menetit sen ihmisen, joka voisit ilman huumeita olla, enemmän elossa.
Ei ole. Tykkään itsekin höyrytellä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan, millainen olisit ilman huumeita? Olisit aivan toisenlainen, ajattelisit toisin, aivosi toimisivat toisin. Nyt koet olevasi se, joka olet, mutta olet samalla surullinen siksi, että menetit sen ihmisen, joka voisit ilman huumeita olla, enemmän elossa.
Oletko ajatellut millaista elämää ihmiset elävät, jotka syövät lääkkeitä, jotka turruttavat tunteet ja mielen? Millaista heidän elämänsä olisi ilman lääkkeitä, parempaako?