Ketkä mielestänne mukavimman oloisia poliitikkoja puhtaasti ihmisinä?
Mun mielestä mukavimpia:
Li Andersson
Riikka Purra
Petteri Orpo
Ja mitään noista puolueista en ikinä muuten äänestä!
Etäisimpiä poliitikkoja ihmisinä mulle:
Sauli Niinistö
Sanna Marin
Pekka Haavisto
Kaikki nämä kolme tosin poliitikkoina erittäin taitavia.
Kommentit (31)
Kanki Kaikkonen vaikuttaa joviaalilta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kanki Kaikkonen vaikuttaa joviaalilta mieheltä.
Joo, Antti Kaikkonen on kyllä tosi mukavan oloinen. Terv. Ap
Anna-Maija Henriksson
Li Andersson
Jos entinen poliitikko kelpaa, niin Erkki Liikanen. Siis kivan oloisten sarjaan.
Kaikki on valehtelevia huijareita.
Pekka Haavistolla on miellyttävä ääni.
Kaikki poliitikot on jonkun muun asialla kuin kansan ja kaikki samalla globalisti asialla. Kaikki puolueet on samaa.
Annika Saarikko, Ben Zyskowicz, Anna-Maja Henriksson, Päivi Räsänen
Pääsääntöisesti kaikki suositut poliitikot ovat ihmisinä mukavia. Eivät he muuten pärjäisi. Asioista ja aatteista voi sitten olla eripuraa.
Ilkka Kanerva
Antti Kaikkonen
Li Andersson
Kulmuni ja Kaikkonen
En äänestäisi toki kumpaakaan
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti kaikki suositut poliitikot ovat ihmisinä mukavia. Eivät he muuten pärjäisi. Asioista ja aatteista voi sitten olla eripuraa.
Vaikuttavat mukavilta. Eivät välttämättä ole oikeasti. Sellaiset pärjäävät, jotka ovat hurmaavia ja sujuvia esiintyjiä, tekevät hyvän ensivaikutelman, ovat itsevarmoja jne. Valitettavasti juuri sellaiset voivat olla narsistisia. Pitäisi oikeasti äänestää hiljaisempaa ja ujommanpuoleista poliitikkoa, joka on huono esiintyjä. Sellaisesta saisi varmaan normaalimman persoonan. Harmi että ihmiset toimivat juuri päinvastoin.
Timo Soinin ja Li Andersson.
Timosta olen saanut sen kuvan että on fiksu ja rento ja osaa olla myös hiljaa. Uskon että aidosti myös välittää ihmisistä ja arvoista. Li vaikuttaa semmoiselta tyypiltä jonka kanssa voisin lähteä kaljalle, maanläheinen ja ahkera eikä ota itseään niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soinin ja Li Andersson.
Timosta olen saanut sen kuvan että on fiksu ja rento ja osaa olla myös hiljaa. Uskon että aidosti myös välittää ihmisistä ja arvoista. Li vaikuttaa semmoiselta tyypiltä jonka kanssa voisin lähteä kaljalle, maanläheinen ja ahkera eikä ota itseään niin vakavasti.
Soini välittää köyhistä suomalaisista kuppaamalla vastikkeetonta sopeutumisrahaa 5000 €/kk suoraan veronmaksajien pussista. Ei ole tainnut ikinä olla oikeissa töissä tienaamassa veroeuroja. Kansanedustajan työ ei ole tuottavaa työtä.
Ben Z