Kuvittele tilanne: tapailet miestä kuukauden, ja aistit ettei häntä ehkä kiinnosta niin paljon kuin sinua
Kuitenkin mies puhuu sinulle niin kuin haluaisi olla kansssasi ja puhuu myös mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudestanne.
Eräänä päivänä mies sanoo olevansa tosi kiireinen tämän viikon, ja lupaa soittaa sinulle perjantaina. Kun perjantai tulee, soittoa ei kuulu. Soitat itse miehelle ja palveluääni vastaa "numero ei ole käytössä, olkaa hyvä ja tarkistakaa numero"
Miltä sinusta tuntuisi?
Kommentit (48)
Mitä ihmettä nämä kommentit on, että minä olen joku stalkkeri ja kiusaan miestä joka ei ole kiinnostunut? Jos mies itse kehuu, puhuu yhteisestä tulevaisuudestamme jne muuta mukavaa, minäkö olisin yhtäkkiä se paha stalkkeri joka vainoaa miestä jota ei kiinnosta? Jos on tosi ihastunut, niin on ihan yleistä pelätä, ettei toinen ole yhtä kiinnostunut. Missään kohtaa en kirjoittanut, ettei miestä kiinnostaisi.
Ja syy miksi tein tämän avauksen oli se, kun mietin päässäni miltä tuntuisi, kun se oma vaisto olisikin oikeassa ja tapahtuisi kuten avausviestiin kirjoitin. Ainakin vihdoin saisi selvyyden, vaikka se sattuisikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä roikkuisi kuukautta miehessä, jota ei kiinnosta. Joku itsetunto pitää olla, ei se ole maailman viimeinen mies.
Eihän tässä väitettykään, ettei miestä kiinnostaisi. Kyse oli vain siitä, mitä nainen aistii. Ei se tarkoita, että se olisi totuus.
Ap
Lueppa oma aloituksesi uudelleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nämä kommentit on, että minä olen joku stalkkeri ja kiusaan miestä joka ei ole kiinnostunut? Jos mies itse kehuu, puhuu yhteisestä tulevaisuudestamme jne muuta mukavaa, minäkö olisin yhtäkkiä se paha stalkkeri joka vainoaa miestä jota ei kiinnosta? Jos on tosi ihastunut, niin on ihan yleistä pelätä, ettei toinen ole yhtä kiinnostunut. Missään kohtaa en kirjoittanut, ettei miestä kiinnostaisi.
Ja syy miksi tein tämän avauksen oli se, kun mietin päässäni miltä tuntuisi, kun se oma vaisto olisikin oikeassa ja tapahtuisi kuten avausviestiin kirjoitin. Ainakin vihdoin saisi selvyyden, vaikka se sattuisikin.
Ap
Sun mielikuvitustarinassa ei ollut nyt ajateltu kaikkia palikoita ihan kohdilleen. Huono stoori ja typerä keskustelunavaus.
Kukaan ei ole niin kiireinen etteikö ehtisi soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä roikkuisi kuukautta miehessä, jota ei kiinnosta. Joku itsetunto pitää olla, ei se ole maailman viimeinen mies.
Eihän tässä väitettykään, ettei miestä kiinnostaisi. Kyse oli vain siitä, mitä nainen aistii. Ei se tarkoita, että se olisi totuus.
Ap
Lueppa oma aloituksesi uudelleen. :D
Joo, luin. Mikä siinä viittasi siihen, ettei miestä kiinnostaisi ollenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varsinkaan, jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkäpä tämä joku haluaa puhua kun on kunnolla aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sitten kannattaa mennä terapiaan eikä Tinderiin.
Ja kyllä sen kiinnostuksen/kiinnostuksen puuttumisen huomaa.
Tehän syötte mut kohta elävältä.. No tämä palsta on tunnetusti kiusaajien.
Nyt lähden ulos, lähtekää tekin ottamaan vähän happea, sitä todella tarvitsette!
Ap
"... sitten menisit käymään miehen ovella ja kukaan ei avaisi ovea. Menisit salaa teettämilläsi avaimilla sisään ja asunto on tyhjennetty. Mitään viestiä ei jätetty. Soittelet numerotiedusteluihin mutta uutta numeroa ei löydy, soitat DVV:oon, seurakuntaan ja eri työpaikkoihin, joissa saattaisi olla töissä, lopulta epäilet että miehellä on turvakielto ja laitat etsintäkuulutuksia fb-ryhmiin..... Miltä tuntuisi????"
Tuo on hankala tilanne miehelle, koska yli-innokaskaan ei saa olla. Voi olla, että mies varoo liiallista innokuutta ja nainen tulkitsee sen miehen haluttomuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä tilannetta purettiin tuon perjatain jälkeen? Kerroitko hänelle, miltä sinusta tuntui?
Ei tätä ole tapahtunut minulle. Tämä oli vain omassa mielessäni kuvittelemani kauhuskenaario. Minulle kun on tärkeää, että asioista puhutaan suoraan. Tällaisesta tulisi todella paha mieli, vaikka en mikään parikymppinen enää olekaan. Ehkä olen sitten ikäistäni lapsekkaampi.
Ap
Miksi kysyt, miltä se muista tuntuisi?
Ihan mielenkiinnosta. Eikö keskustelupalstoilla yleensäkin kysellä muiden mielipiteitä milloin mistäkin? Miten tämä nyt eroaa niistä muista kysymyksistä?
Ap
Sanoisin että tapahtunut elävässä elämässä useammin kuin arvaammekaan. Itselle kerran ja se riitti. Never again.
Tämä on heikkolaatuinen provo.
Haistakaa kaikki pitkä p a S Z z k a !
Vierailija kirjoitti:
Mies on ressukka, joka ei kykene puhumaan suoraan ja kasvotusten. Lähinnä tuntisin sääliä tyyppiä kohtaan.
Tai sillä on mamma muualla ja on vaan vedättänyt tätä uutta naista. Palaa mamman (ja "parhaassa tapauksessa" lasten luokse.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hankala tilanne miehelle, koska yli-innokaskaan ei saa olla. Voi olla, että mies varoo liiallista innokuutta ja nainen tulkitsee sen miehen haluttomuudeksi.
Kun joutuu himmaamaan tai pelaamaan, suhde ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran naisen kirjoittaman treffikirjoituksen, jossa hän julisti 3 päivän sääntöä. Sen mukaan miehen ei kannatta ottaa kolmeen päivään naiseen yhteyttä ensi tapaamisen jälkeen, koska silloin mies vaikuttaa liian innokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran naisen kirjoittaman treffikirjoituksen, jossa hän julisti 3 päivän sääntöä. Sen mukaan miehen ei kannatta ottaa kolmeen päivään naiseen yhteyttä ensi tapaamisen jälkeen, koska silloin mies vaikuttaa liian innokkaalta.
Milloin se pelaaminen ja esittäminen aiotaan lopettaa? Vai onko tavoitteena vain joku lyhytsuhde?
Vierailija kirjoitti:
Tehän syötte mut kohta elävältä.. No tämä palsta on tunnetusti kiusaajien.
Nyt lähden ulos, lähtekää tekin ottamaan vähän happea, sitä todella tarvitsette!Ap
Hyvä provo on vaikea kirjoittaa. Sinun on paska.
Jos mies ei olis kolmeen päivään yhteydessä, en kokisi hänen olevan kiinnostunut ja oma kiinnostus lopahtaisi.
Mies on ressukka, joka ei kykene puhumaan suoraan ja kasvotusten. Lähinnä tuntisin sääliä tyyppiä kohtaan.