Miten iskeä varattu nainen? Auttakaa!
Mitä konsteja suosittelisitte tuohon hommaan? Onko mitään "kikkoja", vai pitääkö saada vain nainen vakuuttumaan, että on parempi vaihtoehto, kuin nykyinen ukkonsa?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:42"]
Heh heh onnistuin rikkomaan yhden perhen-mies on ollut 25 v naimisissa; se piirittii mua, meillä oli ikäero, en kerro kuinka paljon, koska haluan säilyttää intimitetti. Se oli upea suhde, mies ei ollut suomalainen. Oli ihana olla yhdessä,en tarkoittaa seksi, vaan mies oli onnessaan ja minä myös..huumori oli sama ja ajatukset, tuntui että tunsimme kauan..edellisesta elämästä..ei se mitään halpa romanssi ollut. Heille tuli ero. Rakkaus vei mennessaan. Toivon jokaiselle sellaista suhdetta. Hän täyttii kaikki mun toiveet. Huh. Huh. Mulle tuli takapakki sitten,enkä uskaltanut sitoutua, koska ajattelin kuinka hän pystyi minun takia jättää vaimon..onko hän kevytmielinen? Ei ollut. Kyllä vakaa ja fiksu mies. Jätin hänet ja itkin, itkin, itkin- itkin yöt ja päivät... Kävin töissä päivällä ja yöllä itkin.. Itkin monta vuotta etten uskalla luottaa ja uskoa. Me keskusteltiin kaikesta ja olisi pitänyt ottaa riski.. En ole ylpeä tästä..olen tosi pahoillaani, niin kovin pahoillaani,säälin hänen vaimo, toisalta koskaan ei tiedä jos tapaa sukulaissielun ja vetovoima on niin suuri, ja yhdessä me siirrettiin vuoria. Rakkaus on mahtava voima. Se voima ei kuluta, ei vahingoita vaan lääkitsee, palkitse, paranta ja antaa elämälle sisältö. Toivon kaikille oikeata rakkauttaa, siitä ei vain aina osaa ottaa vastaan..
[/quote
lmfao, thx :DD
Mikä sun agenda on ap? Olet itse varattu ja nainen on varattu, et halua hänen kanssaan arkea, vaan haluat häneltä pillua. Miksi nähdä kaikki vaiva, ottaa riski molempien suhteiden rikkoutumisesta seksin takia?
olin eroamassa, mutta en vielä eronnut- minut iski nuorempi ( komea) mies joka kehui älyäni ja huumorintajuani ja seksikkyyttäni ja varmuuttani...
vielä lisää vinkkejä---
t. onnellinen, uusiin naimisiin menossa oleva puumanainen
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:10"]Mikä sun agenda on ap? Olet itse varattu ja nainen on varattu, et halua hänen kanssaan arkea, vaan haluat häneltä pillua. Miksi nähdä kaikki vaiva, ottaa riski molempien suhteiden rikkoutumisesta seksin takia?
[/quote] jos ei kotoa saa kait silti kait vapailta naisilta irtoais helpommin ku varatulta , eiku baariin vaan ap jos noin puuttees oot
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:10"]Mikä sun agenda on ap? Olet itse varattu ja nainen on varattu, et halua hänen kanssaan arkea, vaan haluat häneltä pillua. Miksi nähdä kaikki vaiva, ottaa riski molempien suhteiden rikkoutumisesta seksin takia? [/quote] jos ei kotoa saa kait silti kait vapailta naisilta irtoais helpommin ku varatulta , eiku baariin vaan ap jos noin puuttees oot
[/quote]
juuri niin. Jos on pillun puutteessa, sitä kyllä löytyy helposti baarista tms. Eri juttu jos oikeasti haluaa toisen ihmisen itselleen kokonaan. En kyllä tiedä miten moraalista varatun yrittäminen on silloinkaan...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 23:10"]Mikä sun agenda on ap? Olet itse varattu ja nainen on varattu, et halua hänen kanssaan arkea, vaan haluat häneltä pillua. Miksi nähdä kaikki vaiva, ottaa riski molempien suhteiden rikkoutumisesta seksin takia? [/quote] jos ei kotoa saa kait silti kait vapailta naisilta irtoais helpommin ku varatulta , eiku baariin vaan ap jos noin puuttees oot
[/quote]
juuri niin. Jos on pillun puutteessa, sitä kyllä löytyy helposti baarista tms. Eri juttu jos oikeasti haluaa toisen ihmisen itselleen kokonaan. En kyllä tiedä miten moraalista varatun yrittäminen on silloinkaan...
[/quote]
En ole ap, mutta olen ollut samanlaisessa tilanteessa. Ei mikään baaripano ole mitään siihen verrattuna, että tuntee itsensä niin halutuksi miehenä, että nainen vaikka pettää miestänsä antautuakseen sinulle. Itseäni kiihottaa juuri tämä "kielletyn hedelmän" himo. Nostaa myös miehistä itsetuntoa napata jonkun nössön nainen pantavaksi ja näyttää kuka on oikeasti mies. Myös naisia selvästi kiihottaa tällainen asetelma ja kyyti sen mukaista! :)
Niinku kaikki sanoo aina että varatulta naiselta saa seksiä helpommin niin miten? Lähestyminen on oltava erinlaista kuin sinkun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mitä konsteja suosittelisitte tuohon hommaan? Onko mitään "kikkoja", vai pitääkö saada vain nainen vakuuttumaan, että on parempi vaihtoehto, kuin nykyinen ukkonsa?
UNOHDA.
Kysele kavereiltasi, sitähän kaikki tekevät.
Voi sinua raasua ap. Et ilmeisesti osaa iskeä edes vapaita naisia, kun noin paljon apuja anelet.
Ja taas mennään vastailemaan monta vuotta vanhaan provoon!
Heh heh onnistuin rikkomaan yhden perhen-mies on ollut 25 v naimisissa; se piirittii mua, meillä oli ikäero, en kerro kuinka paljon, koska haluan säilyttää intimitetti. Se oli upea suhde, mies ei ollut suomalainen.
Oli ihana olla yhdessä,en tarkoittaa seksi, vaan mies oli onnessaan ja minä myös..huumori oli sama ja ajatukset, tuntui että tunsimme kauan..edellisesta elämästä..ei se mitään halpa romanssi ollut.
Heille tuli ero. Rakkaus vei mennessaan. Toivon jokaiselle sellaista suhdetta. Hän täyttii kaikki mun toiveet. Huh. Huh.
Mulle tuli takapakki sitten,enkä uskaltanut sitoutua, koska ajattelin kuinka hän pystyi minun takia jättää vaimon..onko hän kevytmielinen? Ei ollut. Kyllä vakaa ja fiksu mies.
Jätin hänet ja itkin, itkin, itkin- itkin yöt ja päivät...
Kävin töissä päivällä ja yöllä itkin..
Itkin monta vuotta etten uskalla luottaa ja uskoa.
Me keskusteltiin kaikesta ja olisi pitänyt ottaa riski..
En ole ylpeä tästä..olen tosi pahoillaani, niin kovin pahoillaani,säälin hänen vaimo, toisalta koskaan ei tiedä jos tapaa sukulaissielun ja vetovoima on niin suuri, ja yhdessä me siirrettiin vuoria. Rakkaus on mahtava voima. Se voima ei kuluta, ei vahingoita vaan lääkitsee, palkitse, paranta ja antaa elämälle sisältö.
Toivon kaikille oikeata rakkauttaa, siitä ei vain aina osaa ottaa vastaan..