Miten iskeä varattu nainen? Auttakaa!
Mitä konsteja suosittelisitte tuohon hommaan? Onko mitään "kikkoja", vai pitääkö saada vain nainen vakuuttumaan, että on parempi vaihtoehto, kuin nykyinen ukkonsa?
Kommentit (36)
Huh mä koen varattuna naisena, onnellisessa avoliitossa, tollaset varatun iskemis strategiat todella ahdistavana. Siis jos nyt kuvittelen et joku lähipiirini mies rupeisi mua yrittämään. Joo ei kiitos, loukkaavaa että kuvittelee mut niin typeräksi "pelkäksi pilluksi" !!!!
Onko sulla varmuutta, että olisi edes joku mahdollisuus?
Mitä sinulla on tarjota hänelle sellaista, mitä hänellä ei jo ole?
Sanoisin perheellisenä, että ei ole ihan helppo sun missio. Vaikka omassa parisuhteessa huuma on haihtunut ja sellaisesta joskus haaveilen, niin arvostan ja kunnioitan sitä, mitä mulle on annettu tämän perheen muodossa. Ilman näitä ihmisiä mun elämällä olisi paljon vähemmän merkitystä. Rakastan näitä ihmisiä, joiden kanssa elän.
Kannattaa vaan nussia sitä tarpeeksi hyvin, se riittää.
M27 kokemusta on
Parhaiten onnistuu kun kehut naista, huomioit hänet ja teet hänestä erityisen. Tuskin nykyisessä liitossaan tottunut moiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:06"]
Kannattaa vaan nussia sitä tarpeeksi hyvin, se riittää.
M27 kokemusta on
[/quote]
Olen miettinyt itse tätä samaa. En ole täysin varma haluaisinko lopulta viettää arkea hänen kanssaan. Pillua nyt kuitenkin yritän joka tapauksessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:04"]
Onko sulla varmuutta, että olisi edes joku mahdollisuus?
[/quote]
Sen saan selville ainoastaan yrittämällä. Ap
Riippuu miten kahleissa ko nainen on. Seurustelusuhde vielä helppo rikkoa, mutta jos lapsia, avioliitto ja asuntolaina niin.... No onnea valitsemallesi tielle.
Multa sais pillua helpostikin, mutta mihinkään en avioliitostani lähde.
Etkö löydä vapaata naista vai kutkuttaako vain "tosimiehen" leikkiminen hetken ajan? Minkälainen kilpailijasi on, oletko komeampi, isompi, fiksumpi, paremmin menestyvä tai jotakin muuta? :) Kerropa myös minkälainen budjetti sinulla on varattuna naisen iskemiseen niin osaamme laatia sinulle sopivat ohjeet!
parhaat naiset ei juuri baareissa hengaa
Jos roolit olis päinvastoin, aloittaja olisi nainen ja kysyisi miten saisi napattua ukkomiehen, hänet olisi haukuttu alimpaan helvettiin moraalittomuudesta. Että tämmöstä tasa-arvoa. Kenenkään ei pidä yrittää rikkoa toisten suhteita, ei siitä mitään hyvää jää käteen.
Oot sille vaan kiva ja huomaavainen. Kivempi ku sen nykyinen mies. Siinä se.
Mitäs teet siellä nyt ap? Et kai vain yksinäsi tumputa tai tee jotakin muuta yksinäistä puuhaa? Varatulla naisellasi lienee mukavampaa tekemistä miehensä kanssa. Oletko laatinut jo suunnitelmia miten etenet? Kuinka nopeeta toimintaa ajattelit?
No ihan samalla tavalla kuin vapaakin. Joiltakin se vaan käy ja toisilta ei :)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:24"]Multa sais pillua helpostikin, mutta mihinkään en avioliitostani lähde.
[/quote]
Komppaan ; ) sama
Timantit, hieno auto, romanttiset retket, rautaiset lihakset, halailu, suutelu, silittely, lämmin huomioiminen ja rento, kohtelias käytös uppoaa moneen. Voi olla haastavaa feikata noin monta kohtaa.
Annatko pojalle 20v