Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku jutella mun kanssa?

Vierailija
02.01.2015 |

Ihan kamala ahdistus. Haluaisin puhua jonkun kanssa ihan mistä vaan. Tuntuu siltä, että räjähdän jos en saa jutella jonkun kanssa. Haluaisiko joku jutella mun kanssa täällä vaikka koirista tai autoista tai puutarhanhoidosta tai ihan mistä vaan mistä nyt juttua irtoaa? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kainuusta kotoisin!! Pienestä kylästä. Muutin tosin pääkaupunkiseudulle leikki-ikäisenä. Rakastan kainuun maisemaa. Siellä on Niin kaunista. Vaaroja ja järviä. Pilvetkin kesällä jotenkin niin alhaalla.

Vierailija
22/24 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ -8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kainuuseen muuttaneena savoaisena en oikein tykkää Kainuusta. Tasapaksua maastoa ja tasapaksuja ihmisiä ilman sielua..

t. kainuulainen savolainen

Vierailija
24/24 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap, voit varmaan kertoa tilanteestasi enemmän, kun täällä nimettömänä kirjoitellaan. Typeriä kommentteja voi aina tulla, mutta ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. On täällä ihan järkeviä ja ymmärtäväisiäkin ihmisiä.

Olen itsekin aika-ajoin aika ahdistunut. Ihanan lemmikin läheisyys tuntuu auttavan melkein enemmän kuin lääkkeet.

Täällä Satakunnassa on tullut aika lailla vettä, ja vieläkin kuuluu tuulenpuuskien kohahduksia.

En roiku palstalla yhtenään, mutta lupaan etsiä tämän ketjun myöhemmin uudelleen ja vastailen, jos olet kirjoitellut lisää.

Kismett

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi