Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoidetun hampaan väliaikainen paikka halkeilee

Vierailija
15.12.2014 |

Viimeksi väliaikainen paikka alkoi halkeilla mutta silloin käyntien välissä oli vain pari viikkoa. Uusi paikka uuden hoidon jälkeen laitettiin viikko sitten ja sanottiin, ettei mitään kovaa saa syödä sillä puolella. Olenkin tätä noudattanut, mutta äsken taas (sähköhammasharjalla) hampaita pestessä lohkesi pala paikasta. Seuraavaan hammaslääkäriaikaan on reilu kuukausi.
Milloin se paikka tulisi käydä uusimassa, ts. kuinka paljon paikasta saa lohjeta ennen kuin on mentävä? Mitään reikää tms ei näy ja hl sanoi viimeksi että paikka on kaksikerroksinen (? tms, en tiedä noista).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli just sama juttu noin kuukausi sitten. Paitsi että mua ei varoitettu väliaikaisen täytteen heikkoudesta. Rouskin innolla toffeekarkkeja ja siihenhän paikka-ainetta irtosi yli puolet :) Samoin hampaaseen jäi kiellelle tuntumaan ikävän terävät reunat.

Itse sinnittelin paikkaukseen asti, odottelin kolmisen viikkoa. Kyllähän se vähän ikävältä tuntui, mutta varoin vain syömästä sillä puolella ja koitin pitää hampaanvälitkin puhtaina.

Sanoisin, että jos asia sua kovin häiritsee, käy näyttämässä hammaslääkärille. Jos taas kestät odottaa, ei siitä mitään haittaakaan ole.

Vierailija
2/2 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä väliaikaista paikka-ainetta saa apteekista nimellä Cavit, ja sitä voi lisätä itsekin, jos hammaslääkärin laittama irtoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi