GALLUP! Onko noloa laittaa äiti-lapsikuva Facebook profiilikuvaksi?
Mulla ois ihana kuva, mutten tiedä kehtaanko laittaa... En muutenkaan lasta Facessa mitenkään hehkuta.
Peukku ylös jos on OK, peukku alas jos on nolo! Kiitos! :)
Kommentit (14)
On ainakin sopimatonta. Itse en laita enkä edes facebookissa kerro lapsia omistavani edes, mitä se kenellekkään kuuluu...?
Jos teillä on lapsen kanssa yhteinen profiili.
En ymmärrä miksi profiilikuvaan pitää laittaa muita ihmisiä, omia lapsia tai lemmikkejä.
No mä ymmärrän paremmin jos ihminen on lemmikin kanssa profiilikuvassa kuin lapsen. Siis vaikka heppaharrastaja hevosen selässä.
Ei noloa, mutta mikset lisäisi kuvaa muutenvaan?
Minulla on yhteinen, vanhakin jo. Se on suunnilleen ainut vähänkään onnistunut kuva minusta. En ookkaan vielä keksinyt ymmärtää sen olevan noloa.
Nolointa mun mielestä on se, että vanhemmat laittavat profiilikuvakseen pelkästään lapsen kuvan. WTF, eihän kyseessä ole sen lapsen facebook-sivu!
Mulla on profiilikuvassa minä ja poikani :).
Ei ole noloa. Ja miksi muutenkaan miettiä koko ajan, onko joku tavallinen asia noloa.
En osaa ajatella asiaa nolona. Itsellä on minä+poika profiilikuvana. Olen nuorehko äiti (23 ja lapsi 1 v) ja tämmöinen profiilikuva hillitsee tuntemattomien ukkojen ja intialaisten hinkua tutustua.
En laittaisi lapsistani mitään kuvia nettiin.
Hmmm... Ei se noloa ole, jokainen saa vapaasti tuoda esille itsestään niitä asioita, joita haluaa. Minulle tulee näistä kuvista lähinnä sellainen olo, että äiti elää jotenkin symbioosissa lapsensa kanssa ja haluaa tulla nähdyksi nimenomaan äitiytensä kautta. Kysehän oli nimenomaan profiilikuvasta, ei muuten vain Facebookiin lisätyistä lapsikuvista.
Mene peilin eteen ja ota itestäs kuva huulet törröllä ja työnnä tissejä esille. Se ei ole yhtään noloa ;)