Lastenhoitaja lomalle mukaan
Saa 'palkkaa' 100e koko viikosta, plus tietty se matka ja täyshoito. Mitä te ootte maksaneet?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:00"]
Minä en lähtisi. Kuitenkin aika iso vastuu olla useita tunteja 2-vuotiaan kanssa pulkkamäessä. Eri asia jos lapsi olisi isompi ja osaisi itse hoitaa vessakäynnit yms.
Olen itsekin lastenhoitajana eräässä lomakeskuksessa ja saan viikosta 300€. Eikä lastenkaan kanssa olla kuin muutama tunti kerrallaan ja sisätiloissa.
[/quote]
Ja lisään vielä että minä sentään pääsen lapsista "eroon" yön ajaksi. Olisi tosi stressaavaa olla hotellissa, ei se ole kivaa kuin kavereiden/poikaystävän kanssa joten ei tuota hotellia voi oikein bonukseksi laskea.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:01"]Jos pitää maksaa 10e/h niin saa maksaa jo verotkin. Au pairitkin on 8h/pvä 5pvä/vko töissä ja palkka mm. Englannissa n. 80£/vko
[/quote]
meillä au pair on saanut 60e/vk. Töitä 5h/pv.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:01"]
Jos pitää maksaa 10e/h niin saa maksaa jo verotkin. Au pairitkin on 8h/pvä 5pvä/vko töissä ja palkka mm. Englannissa n. 80£/vko
[/quote]
Siis täydestä työviikosta noin 100€? Kuulostaa orjatyöltä. Itse olin Jenkeissä aupairina, tein töitä noin 5-6 tuntia päivässä, 5 päivää viikossa ja sain palkkaa 200€, mikä ei ole edes paljon.
Ap:n vastaukseen, itse olin reissussa lastenvahtina, tietenkin lennot ja asuminen ja kaikki ruuat maksettiin, olin yhden illan yksin lasten kanssa mutta muuten autoin vanhempia suurinpiirtein koko päivän. Oltiin yhdessä altaalla aamusta iltaan ja illalla käytiin yhdessä syömässä. Yhden päivän viikosta olin kokonaan vapaalla. Vanhemmat kävi tosiaan yhden kerran kahdestaan syömässä, viikon aikana muutaman tunnin yksinään jossain esim kylpylässä, salilla, tms, jolloin olin keskenäni lasten kanssa altaalla. Sain reissun lisäksi tuon 200€ palkkaa mikä ei tuntunut kovin isolta summalta koska olin kuitenkin lähes koko ajan töissä, vaikka työnteko melko helppoa olikin. Mutta jos suostuu tohon sataseen niin hyvä! Jos on kiva perhe ja kiva lastenvahti ja tulette hyvin toimeen ja on hauskaa niin silloin se pienikin korvaus riittää, koska vaikka olisi töissä, on joka tapauksessa kiva reissu.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:01"]Jos pitää maksaa 10e/h niin saa maksaa jo verotkin. Au pairitkin on 8h/pvä 5pvä/vko töissä ja palkka mm. Englannissa n. 80£/vko [/quote] meillä au pair on saanut 60e/vk. Töitä 5h/pv.
[/quote]
Saako oikeesti aupairin noin halvalla? Asutaan merenrannalla Italiassa, kaksi alle kolmevuotiasta lasta, oma huone olisi, töitä voisi olla n. 6 h/pv. Saako tuolla hinnalla ihan suomalaisenkin aupairin, vai onko sitten joku puolalais/romanialais/kiinalaistyttö tms.?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:01"]Jos pitää maksaa 10e/h niin saa maksaa jo verotkin. Au pairitkin on 8h/pvä 5pvä/vko töissä ja palkka mm. Englannissa n. 80£/vko [/quote] meillä au pair on saanut 60e/vk. Töitä 5h/pv.
[/quote]
Saako oikeesti aupairin noin halvalla? Asutaan merenrannalla Italiassa, kaksi alle kolmevuotiasta lasta, oma huone olisi, töitä voisi olla n. 6 h/pv. Saako tuolla hinnalla ihan suomalaisenkin aupairin, vai onko sitten joku puolalais/romanialais/kiinalaistyttö tms.?
[/quote]
Yleensä aupaireille kuuluu kustantaa lento kohdemaahan, ja paluulento jos aupair on luvatun ajan. Osalle tarjotaan myös puhelin/autoetua. Taskuraha määräytyy pitkälti kohdemaan mukaan että paljonko on sopivaa maksaa per vk.
No ei mitää lentoja au pairille makseta. Tai saa maksaa jos haluaa. Eikä autoja. Https://www.aupair-world.net/au_pair_program/italy/au_pair/pocket_money
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:40"]Maksatte sen mitä hän pyytää ja sovitte ajat jolloin on käytettävissä. 100€ on liian vähän. [/quote] tarjosin 100e ja se on hänelle ok. Pääsee hotelliin viikoksi, opiskelijan budjetilla hänellä ei olis siihen varaa
[/quote]juu hotelliin leikki pikkulasten kanssa jihuuu
onks tällä tytöllä omaa aikaa jolloin saa mennä yksin juhlimaan laskettelee jne
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:27"]
No ei mitää lentoja au pairille makseta. Tai saa maksaa jos haluaa. Eikä autoja. Https://www.aupair-world.net/au_pair_program/italy/au_pair/pocket_money
[/quote]
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=30545.0
Tarjoamme Au pairille oman huoneen johon kuuluu oma kylpyhuone, lennot, 250 euroa palkkaa viikossa, mahdollisuuden osallistua kielikurssille, matkakortin julkisiin, puhelinliittymän sekä vakuutuksen.
Halutessasi saat myös meidän tämänhetkisen Au pairin yhteystiedot.
Pikaisella googletuksella aikamoni kuitenkin ne lennot kustantaa au pairille. Ja noita muita etuja kuin pelkän taskurahan. Ja uskon että tälläinen perhe joka on au pairia kohtaan myötämielisempi, saa varmasti useamman hakemuksen ja silloin on varaa valita kenet ottaa :)
Jos pitää maksaa 10e/h niin saa maksaa jo verotkin. Au pairitkin on 8h/pvä 5pvä/vko töissä ja palkka mm. Englannissa n. 80£/vko