Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teknologia ärsyttää

Vierailija
02.01.2015 |

Niin paljon kuin rakastankin teknologiaa niin lähiaikoina se on alkanut ärsyttämään, sillä se on tukenut avioliittooni ja kaverisuhteisiini negatiivisesti. Esim. Kaverit räplää sitä puhelinta vähän väliä kun ollaan yhdessä (mitä ei tapahdu joka päivä), mieheltä saan whatsappissa ruusuja ja pusuja, mutta arvatkaa minkälainen mies sitten on kun tulee töistä vihdoin kotiin? Ei pusuja tai ruusuja.... Onko muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Itseänikin ärsyttää kun notkun laiskana täällä AV:lla viihtymässä, vaikka olisi paljon hyödyllisempiäkin ja todellisuudessa hauskempiakin tapoja viettää aikaa (ilman teknologiaa). Mutta niiden muiden tapojen eteen joutuu näkemään vaivaa, ja olen laiska. Näin olen osaltani tyhmentämässä ihmiskuntaa. First world problems...

Vierailija
2/4 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki kaverit on tollasia._.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulu vaihtui myös joskus kirjattomaksi, eli kaikille oppilaille miniläppärit ja materiaalit nettiin. Koko koulu hiljeni kun välitunnilla ja RUOKALASSA kaikilla oli läppärit käsissä ja tekivät niillä vaan omia juttuja. Kukaan ei enää puhunut toisilleen...

Vierailija
4/4 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan