Mitä mieltä olet näin käyttäytyvästä naisesta?
Mitä ajattelet naisesta, joka rakastuu toiseen ja jättää miehensä ja perheensä? Kyseinen avioliitto oli kuulema loukko jo aiemmin ja ero olisi ollut edessä jossain vaiheessa. Ero päätös kuitenkin nopeutui, kun naikkonen meni rakastumaan toiseen. Mietin, että millainen nainen toimii noin itsekkäästi?
Kommentit (17)
Sellainen, joka ei ole senhetkiseen elämäänsä ja/tai parisuhteensa tilaan tyytyväinen.
Nii-in, tuota samaa tekee molemmat sukupuolet.
Itsekäs paskiainen. Jos ei liitto toimi, niin eron voi ymmärtää, muttei sitä, että toimii noin itsekkäästi.
Onko tuollanen käytös teistä moraalisesti oikein? ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Miksi tällä on sulle väliä, vai ootko ko. nainen itse?
En ymmärrä moista parisuhteesta toiseen suhteeseen hyppimistä perheelliseltä ihmiseltä kummaltakaan sukupuolelta. Lapsista viis-itsekkyys on aina aika moraalitonta.
Miehethän tekee tuota jatkuvasti, miksei naiset voisi?
[/quote]
Ei ole oikein, mutta joskus noin käy. Mitä siinä voi tehdä? Kieltää itsensä ja tunteensa? Ja ketä se lopulta hyödyttäisi?
Aloittajan kanta asiaan ei ainakaan jää epäselväksi, sen verran johdatteleva kysymyksenasettelu oli.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Miksi tällä on sulle väliä, vai ootko ko. nainen itse?
En ymmärrä moista parisuhteesta toiseen suhteeseen hyppimistä perheelliseltä ihmiseltä kummaltakaan sukupuolelta. Lapsista viis-itsekkyys on aina aika moraalitonta.
[/quote]
No en mäkään hulvatonta parisuhteesta toiseen hyppäämistä ja uutta perhettä toisen perään perustamista pidä kovin jalat maassa touhuna, mutta pitäiskö suhteissa pysyä vaan siks, että on lapsia?
Mä tein noin. Entinen liitto oli kyllä niin selkeästi loppu, viimeinen niitti vain puuttui. Olin ajatellut hakea eroa x hetkellä, mutta kun tapasin uuden miehen, ero aikaistui.
En siis toki lapsiani minnekään jättänyt, 50/50 ollaan ex:n kanssa lasten kanssa.
Joskus se liitto vaan on niin paska.Monet(ei kaikki!!!!!) miehet alkaa kohdella huonosti kun ollaan oltu pidempään yhdessä.Pidetään itsestäänselvyytenä ja vittuillaan.Siihenkö pitäis jäädä uhriutumaan?On niin vaikea kuvitella että nainen lähtisi hyvän ja kunnioittavan miehen luota.
Mä sanoisin että parisuhde on kahden ihmisen välinen asia johon muiden ei parane puuttua. Joskus parisuhde loppuu koska toinen alkaa. Eikä se toisen parisuhde ole enää sen vanhan kumppanin asia. Siksi kannattaa panostaa parisuhteeseen silloin kun se on edelleen olemassa.
Suomessa naiset pilaavat neuvoillaan ja ihmettelyillään ystäviensä parisuhteita, ystävien, naapureiden ja sukulaisten tehtävä ei ole puuttua toisen parisuhde-asioihin edes pyydettäessä, ainoastaan pysyä kaverin tukena eli YSTÄVÄNÄ.
No se on sellanen mamma joka toitottaa että äidillä on oikeus onneen, nih!