Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, jolla yksi lapsi, vastaa kolmilapsisen perheen äidille!

Vierailija
02.01.2015 |

Kumpi on lähempänä totuutta? Kadehditko minua/meitä, kun meillä on useampi lapsi, vai tunnetko sääliä, kun meillä oletettavasti on rankkaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin.
Ja anteeksi vastaukseni olen lapseton.

Vierailija
2/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään. Minun puolestani voit tehdä vaikka 20 lasta, kunhan elätät ne itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Olette ihan herttaisen yhdentekeviä. 

Vierailija
4/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.
Jos toinen vaihtoehdoista pitää valita, enemmän kyllä säälin kuin kadehdin.

Vierailija
5/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sua millään lailla.

Vierailija
6/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sikäli , että en kykenisi itse samaan. Sairastuin synnytyksen jälkeen ja ensimmäinen vuosi oli vaikea joten en ota riskiä enää. Nautin yhden lapsen äitiydestä.

Vierailija
7/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama montako lasta muilla on, mutta jos valita pitää niin säälin. Olen äärimmäisen onnellinen yhden lapsen äiti :)

Vierailija
8/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi, monella kaverillakin. Ja taas monilla 2-3. Kaikki ok, mikä kenellekin sopii.

Vierailija
9/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:32"]

Ihan sama montako lasta muilla on, mutta jos valita pitää niin säälin. Olen äärimmäisen onnellinen yhden lapsen äiti :)

[/quote]

Näin. 

Vierailija
10/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ja säälin. Puolet liitoista päättyy eroon. En ikinä ottaisi sitä riskiä, että olisin kolmen yh. Kaksi olisin halunnut. Kolme on paljon.

Vierailija
11/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko valita, niin säälin. Oikeasti mua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
12/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Halusin vain yhden lapsen

Vierailija
13/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Mulle on aivan sama, montako lasta sulla on. Ja väsynyttä äitiä säälin, oli lapsia 1 tai 10.

Vierailija
14/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi enkä sääli, olen valinnut itse lapsilukuni (1). Ok, siinä tapauksessa että sinulla ei olisi varaa ja aikaa elättää ja kasvattaa lapsesi, säälisin lapsiasi ja halveksisin sinua. Tämä koskee kylläkin kaikkia lapsilukuja.

Vierailija
15/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan kadehtii, jokaisen oma valinta pl. ne, joilla haasteita hedelmällisyydessä tai kumppani, joka ei halua 3 lasta. Harva varmaan myöskään säälii, olemme erilaisia. Itse nautin yksilapsisena perheenä olosta :): saa helpommin omaa aikaa, arki sujuu, ja 1. lapsen kanssa voi helpommin touhuta kaikkea. En ehkä halua lisää lapsia, kun näin on hyvä!

Vierailija
16/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme lapsen vuosien yrittämisen jälkeen, joten olen äärimmäisen onnellinen tästä yhdestä lapsesta. Toiveissani olisi kaksi lasta, mutta kun meillä se ei niin helppoa ole, lapsemme varmaan joutuu jäämään ainokaiseksi. Kolmea lasta en koskaan haluaisi. Serkullani on kolme lasta, ja joskus kyllä salaa säälittää, kun serkku puhuu ja suunnittelee innoissaan jotain ulkomaanmatkaa, joka ei koskaan toteudu, kun viidelle hengelle maksaa liikaa eikä 2+2-tarjouksia pysty hyödyntämään.

Vierailija
17/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi enkä halua lisää.En kadehdi enkä sääli kolmilapsisia perheitä. Ihan kukin elää tavallaan. Meille sopii parhaiten näin, teille noin.

Vierailija
18/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kahden lapsen perheitä - en kolmen lapsen. Siinä on yksi liikaa...

Kaksilapsisen perheen äiti. Lapsilla iiiiso ikäero. I mean A big.

Vierailija
19/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti sinun tai kenenkään muunkaan lapsimäärää. On ihan herttaisen yhdentekevää. Kukin tyylillään, ei kiinnosta minua.

Vierailija
20/31 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Jos annat syytä sääliin, niin saatan sääliä mutten pelkästään lapsiluvun takia.