Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla tunnetta, ettei oikein kuulu minnekään?

Vierailija
01.09.2026 |

Sen osaan varmaksi sanoa, että tähän maailmaan en kuulu. Olen haaveillut jo pitkään, että pääsisin täältä pois mutta olen sitten vain elänyt koska en pääse täältä pois vielä. Eteeni on kyllä tuotu paljon selvitettäviä asioita ja elämässä on paljon muutoksia ollut jopa parempaan mutta ei se sitä ydintä muuta. On todella vaikea löytää sellaiseen seuraan jossa oikeasti viihdyn tai tunnen kuuluvani vaikka osaankin sulautua vaikka millaiseen vain hetkellisesti. Kuitenkin sellainen sisäinen kokemus on aika irrallinen seurassa ja viihdynkin pääosin itsekseni, jo monta vuotta viihtynyt. 

Harva asia muutenkaan kiinnostaa ja ne aiheet, jotka kiinnostavat niin niissä piireissä ihmiset yleensäkin pitävät yksin olemisesta ja sen tietenkin ymmärrän, en itsekään jaksa paljoa seuraa. Että kuljetaan yksin sitten niin kauan kun täytyy. Asia varmaan muuttuu sitten kun pääsen oikeaan kotiini. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on on on 

Vierailija
2/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai sie,  en kai lähimmäinen lie kenenkään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunne että kuulun toiseen maahan jossa olisi aurinko ja lämmintä.

Vierailija
4/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulla oli viimeksi tänään tunne, että olen aina tuntenut olevani yhteiskunnan laitamilla, vaikka olin pitkään töissä ja nyt opiskelen uutta ammattia. Se on tietty särö, minkä siemen oli ensin  alkoholistiperhetaustassa ja sen jälkeen yläasteella samalla luokalla oli koko yläasteen kaksi pahinta häirikköä ja A-luokalla oli taasen kaikki parhaat opiskelijat. Enganninopettaja otti minut tikunnokkaan. Minua koulukiusattiin muutenkin, ensin hikarina, sen jälkeen sotkuin poikiin ja bileisiin. Sen jälkeen tuli vielä monet käänteet. Koen, että olen joutunut taistelemaan oman olemassaoloni puolesta. Nykyisin vain suoritan. Olen yrittänyt seurustella, mutta aina minua yritetään käyttää hyväksi. 

Vierailija
5/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittävät jotkut, että jos ei tule oman ittensä kanssa edes toimeen, niin eipä tule muidenkaan

Vierailija
6/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään joukkoon enkä porukkaan. Jopa sisarusteni seurassa tunnen itseni muukalaiseksi.

On minulla joskus ollut jotain yksittäisiä kavereita. Puolisokin minulla on. Mutta ei minulla mitään sydänystävää ole koskaan ollut.

Vierailija
7/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan kuulua paskaan.

Vierailija
8/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailen kaltaisteni kanssa.

Vierailija
9/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin koko elämäni. Ongelmani on se, että minun on vaikea lähestyä ihmisiä ja jos joku osoittaa kiinnostusta minua kohtaan torjun hänet, pakenen. Uskon, että tämä johtuu lapsuuden traumoista. Minua kiusattiin koulussa, jätettiin yksin ja perheessä koin, ettei minua arvosteta. Olen luopunut toivosta, että löytäisin elämääni, jonkun ihmisen, jota kohtaan tuntisin yhteyttä ja joka voisi minua rakastaa. Olen myös paha ihminen. Loukkaan ja särjen ihmisiä. Laitos on minun paikka loppuelämäksi. Kenties niin on parempi kaikkien kannalta.

Vierailija
10/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolinen yhteiskunnassa.

Vierailija
11/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuulunut minnekään. M41

Vierailija
12/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yksin koko elämäni. Ongelmani on se, että minun on vaikea lähestyä ihmisiä ja jos joku osoittaa kiinnostusta minua kohtaan torjun hänet, pakenen. Uskon, että tämä johtuu lapsuuden traumoista. Minua kiusattiin koulussa, jätettiin yksin ja perheessä koin, ettei minua arvosteta. Olen luopunut toivosta, että löytäisin elämääni, jonkun ihmisen, jota kohtaan tuntisin yhteyttä ja joka voisi minua rakastaa. Olen myös paha ihminen. Loukkaan ja särjen ihmisiä. Laitos on minun paikka loppuelämäksi. Kenties niin on parempi kaikkien kannalta.

Eikä ole laitos oikea paikka :)

Vierailija
13/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolinen yhteiskunnassa.

Mitä yhteiskunta sinulle tarkoittaa? Kyllä mä työttömänä kuulun yhteiskuntaan.

Vierailija
14/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran olet matkustellut ja kierrellyt muualla kuin näissä peruskuvioissa? Aasiassa? Afrikassa? Lattareissa? Ellet ole, suosittelisin huomattavan lämpimästi! Voit löytää jotakin hämmästyttävän arvokasta - ja myös itsesi!

Vierailija
15/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta viiskymppisenä olen hyväksynyt että en ole mies, en ole suomalainen enkä ole oikeistolainen. Mitäkö sitten olen? Olen kansallissosialisti ja rasisti. En ole vielä täysin varma mitä minun olisi järkevää tällä tiedolla tehdä.

Vierailija
16/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tunnen juuri olevani sellainen lego-palikka, joka sopii kaikkialle. Perseeseen, suuhun ja pilluunkin. 

Toisaalta se ulkopuolisuuden olo on sitä mistä laulettiin Pink Floydin kappaleessa. Kun tunnet olevasi erillinen osa muuria ja haluaisit takaisin muuriin lampaaksi muiden lampaiden sekaan tekemään lampaiden juttuja mitä lampaat päivittäin tekee. He ovat niitä siunattuja. 

Kuulun kaikkialle, mutta en pääse enää uneen. Valvon ja katselen tätä touhua, kun muut nukkuu. 

Jeesus ilmestyi minulle kerran ja et hätkähtänytkään. Tiesin että siinä se. Tiesin että hän tiesi etten enää kuulu laumaan. Minut ylennettiin paimeneksi. Olen hyväpaimen ja tykkään pukeutua punaiseen nahkaan tai lateksiin.

Vierailija
17/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi?

Vierailija
18/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Tunnen juuri olevani sellainen lego-palikka, joka sopii kaikkialle. Perseeseen, suuhun ja pilluunkin. 

Toisaalta se ulkopuolisuuden olo on sitä mistä laulettiin Pink Floydin kappaleessa. Kun tunnet olevasi erillinen osa muuria ja haluaisit takaisin muuriin lampaaksi muiden lampaiden sekaan tekemään lampaiden juttuja mitä lampaat päivittäin tekee. He ovat niitä siunattuja. 

Kuulun kaikkialle, mutta en pääse enää uneen. Valvon ja katselen tätä touhua, kun muut nukkuu. 

Jeesus ilmestyi minulle kerran ja et hätkähtänytkään. Tiesin että siinä se. Tiesin että hän tiesi etten enää kuulu laumaan. Minut ylennettiin paimeneksi. Olen hyväpaimen ja tykkään pukeutua punaiseen nahkaan tai lateksiin.

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
19/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa.

Nykyään on tutkittu että ottamatonkin lääke voi tuoda toimivan harhan sen toimivuudesta. Sanoisin pikemminkin että laita lääkkeet dosenttiin ja tarkkaile dosenttia, jos epäilet "häikkää".

Vierailija
20/20 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi?

Minulla on diagnosoitu Asperger, mutta en usko sen olevan ainoa syy erillisyyteeni. Ainakin viimeiset 20 vuotta olen liittänyt päivittäisiin rukouksiini vahvan toiveen päästä pois. Enkä oikeastaan edes liittänyt, vaan se on rukouselämäni prioriteetti, jonka ympärillä kaikki muu pyörii. Mitä vanhemmaksi käyn, sitä selkeämmäksi tulee kuilu minun ja maailman välillä. Olen niin lopen tuskastunut ja väsynyt tähän. Jos jollakin on tapana rukoilla, pyydän esirukousta asiani puolesta. Kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan