Hävettää, kun laitoin miesystävälle hempeilevän viestin..
..kirjoitin siihen tulevaisuuteen ja häneen liittyviä lämpimiä ajatuksiani. Olin jotenkin fiiliksissa vuoden vaihtumisesta tai jotain. Mies on aiemmin sanonut rakastavansa, mutta nyt ei ole vastannut tuohon.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:08"]
Voi ei. :( Päätit sitten lopettaa suhteen.
[/quote]
Miten niin? Loppuuko se nyt tuollaiseen muka :( ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:12"]
Jos mies puhuu rakkaudesta, kyllä se kestää hempeilyäkin!!
[/quote]
Toivon kovasti niin. ap
Kiva juttuhan se on, jos hempeilit.:) Ihme tyyppi, jos sellaisesta iskee paniikki.
Laitoitko viestin humalassa? tai keskellä yötä? Ehkä tämä vaikuttaa siihen, kuinka vakavissaan viestiin suhtautuu. Mutta toki siihen pitäisi silti vastata. Minkälaisia tulevaisuuskuvia kirjoittelit ja kuinka kauan olette seurustelleet?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:15"]
Laitoitko viestin humalassa? tai keskellä yötä? Ehkä tämä vaikuttaa siihen, kuinka vakavissaan viestiin suhtautuu. Mutta toki siihen pitäisi silti vastata. Minkälaisia tulevaisuuskuvia kirjoittelit ja kuinka kauan olette seurustelleet?
[/quote]
Laitoin ihan selvinpäin ja nyt päivällä. Mies on kyllä huono tekstailemaan ja kertoo tunteensa mieluummn IRL. Ehkä on vaan lukenut viestin ja aatellut, että jaahas, tällaista tänään :D Viestissä oli jotenkin niin, että toivon, että hän on osa elämääni tänä vuonna yms. Ei ollut mitään mennäänkö naimisiin juttuja. ap
Siis montako tuntia viestistä edes on? :D Rauhotu. Ehkä sen tarvii miettiä vastausta hetken.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:21"]
Siis montako tuntia viestistä edes on? :D Rauhotu. Ehkä sen tarvii miettiä vastausta hetken.
[/quote]
Ehkä se ryntäsi sormuskaupoille? ;)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:21"]
[/quote]
Lupaan rauhoittua :D ap
Ei tunteitaan tarvitse hävetä. Syitä vastaamattomuuteen voi olla monia. Syy selviää kysymällä suoraan. Ei tuosta reaktiosta voi sanoa, tunteeko mies sinua kohtaan samoin. Mutta vaikka ei tuntisi, niin siltikään sinun ei tarvitse hävetä avoimuuttasi.
Itse tykkäsin kovasti aikanaan kun silloinen tyttöystäväni laittoi viestin, joteain tähän tyyliin, Oli pakko laittaa viesti ja sanoa, että rakastan sua! Ainoa laatuaan minulla tuo 1, jäi mieleeni.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 17:25"]
Ei tunteitaan tarvitse hävetä. Syitä vastaamattomuuteen voi olla monia. Syy selviää kysymällä suoraan. Ei tuosta reaktiosta voi sanoa, tunteeko mies sinua kohtaan samoin. Mutta vaikka ei tuntisi, niin siltikään sinun ei tarvitse hävetä avoimuuttasi.
[/quote]
Olet kyllä oikeassa. Toivottavasti vaan en pelästyttänyt miestä tai jotain. Tiedän kyllä, että hän välittää minusta. Mutta jotkut miehet haluavat itse määrätä tahdin? Näin sanoi eräs ystäväni joskus. ap
Väärä mies jos lähtee luikkimaan. Ihme meno jos tarttee suhteessa tunteitaan hävetä.
Voi ei. :( Päätit sitten lopettaa suhteen.