Voiko yksinäinen nainen ikinä löytää kumppanin
Ei ole kavereita ja sukulaiset asuu kaukana. Voiko näistä lähtökohdista ikinä saada miestä? Kaipaan läheisyyttä niin valtavan paljon.
N30
Kommentit (37)
Miehille mieluisa läheisyys on jotain muuta, miksi sinä naisena sen käsität. Jos onnistut valaisemaan itsesi tässä asiassa, yksinäisyys on siunaus. Muuten vaikertamisesi munan puutteesta on hupaisaa.
Löytää voi jos etsii. Etsitkö, vai odotatko sinut haettavan kotoa?
Oletko ap itse aktiivinen, vai elätkö vain toivoen?
Hei olisiko yksinäistä naista.? täälä yksinäinen sinkkumies etsii kumppania.
Ei naista kyllä löydä mistään.. sellasta se on.. naisille ei kelpaa mikään.
Ei, koska sen jälkeen hän ei ole enää yksinäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole kavereita? Asperger?
Kaverittomuuteen voi olla lukemattomia muitakin syitä kuin joku hlökoht ominaisius, ongrlma tai diagnoosi. Esimerkiksi ihan vain huono tuuri.
Jos suhtaudut Afrikan tähden pelaamiseen tolkun ihmisen lailla niin sinulla on oikein hyvät mahdollisuudet löytää tolkun mies Järvi-suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhtaudut Afrikan tähden pelaamiseen tolkun ihmisen lailla niin sinulla on oikein hyvät mahdollisuudet löytää tolkun mies Järvi-suomesta.
Korjaus: Järvi-Suomesta
Siis täällä yksinäiset miehet dumaa yksinäisiä naisia?
Järkevää.
Ei kaikki saa. Minäkin olen yksin ja sua paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa, mies ei. Naisille ei kelpaa yksinäinen mies.
Yksinäinen mies voi kompensoida koulutuksella, työllä ja palkalla. Yksinäinen nainen ei, koska miehiä ei kiinnosta nuo asiat naisessa.
Ja sosiaalisilla taidoilla, monet miehet katsovat lähinnä ulkokuorta.
No ei ole kavereita ja huonot sosiaaliset taidot ei kuulu porukkaan ei saa naisia.. semmosta se on.. ei saa kumppaniakaan.
Ulkomailta sain
T. yksinöinen nainen 33
En halua ulkomaalaista naista ei kiinnosta thaimaalaiset naiset. olen sitte paremmin yksin.
Mulle kelpais taikku nainen mutta kaapu ämmää en otas vaikka imis suonikasta aamusta iltaan.
Muutto työn perässä uudelle paikkakunnalle, ja sitten irtisanominen. Ensimmäisenä tuli mieleen.