Millainen ISÄ se Tatu oikein on? Nuolee toisen miehen palleja, suutelee muita (kuin vaimoaan), pyytää piiskaamaan lujaa,...
Voi lapsiparkoja, varmasti saavat kärsiä. Voisi mies hiukan ajatella lapsiaan! Kaikenlaisille sitä lapsia annetaankin, huostaan pitäisi ottaa. Millainen isä ylipäätään hakeutuu tuonne ja eroon lapsistaan mahdollisesti jopa kolmeksi kuukaudeksi???
Kommentit (23)
tapahtuiko mitään tosi kauheeta???
kenen palleja tatu on nuollut? yöks...
juu,tosi kiva lasten lukea lehdistä ja kattoa isää telkusta, varmasti koulussakin savat kuulla siitä :(
kuin jossain omissa piireissä.
Kyllä minusta lasten vanhempien tulee aina miettiä mitä seurauksia omilla teoilla on lapsille!!!
Kyllä se mun mielestä on käyttäytyny fiksusti. Tuolla varmaan oo helppo ajatella niin kuin täällä " normaali" elämässä. Ja tuosta kolmenkuukauden valituksesta, itsellä lapsia ja olen äitinä sinne hakenut, enkä koe olevani kamala äiti kun olisin tuonne valmis menemään.
Eilen illalla on Tatu nuoleskellut Kakin palleja.
En oo seurannut aktiivisesti, kun en jaksa katsoa toisten kännitoilailuja, mutta ne kerrat kun oon kattonut, Tatu on ollut ok kaveri.
Varmasti tiesi, että talossa sattuu ja tapahtuu. Etenkin kun mies ei kuppiin sylje.
Toki lapsien asema vähän säälittää. Tai mistä sen tietää, ehkä lapsien kaveripiirissä Tatu on ihan kingi. En tiedä. En elä 9 ja 11 vuotiaiden lasten maailmassa...
ei se sitä omasta vapaasta tahdostaan tehnyt. Tekihän siä muutkin idioottijuttuja.
jos joku vois valaista....
kiitos!
Tehtävinä annettiin pusuja ja kielisuudelmia niin naisten kuin miestenkin kesken. Tatu joutui pussaamaan Henrin varpaita ja ajamaan partansa niin, että vain viikset jäivät. Karin nyytit saivat suudelmia muutamalta mieheltä, tosin hän joutui pesemään ne ensin.
hän on. Ehkä vastaus on jotain tyyliin " henkisesti 11v"
Annettu vaan " pikku pusuja" kasseille. Hieman eri asia kun pallien nuoleminen.
Ja mulle ei kyllä noilla asioilla ole eroa, en menisi nuolemaan kenenkään palleja televisiossa.
Mulle tulisi kyllä paha mieli. En mitenkään pystyisi olemaan neutraali. Jos nyt vaikka toisen miehen pallien nuoleminen olisikin mulle ok aikuisten illanvietossa, mutta että se tulisi kaikkien tuttavien ja sukulaisten tietoon.. Häpeäisin ja olisin vihainen lasten puolesta.
Mutta vielä typerämpää oli kyllä tuo ap:n välähdys, että pitäisi lapset HUOSTAANOTTAA?
Oletko oikeasti vähän tyhmä?
a. Ap mukaanlukien.
Kyllä tuo pallijuttu telkussa menee silti yli. Olen koukussa BB:n mutta tommonen ei ole minusta kivaa.
Kyllä siellä ihan kunnolla nuoleskeltiin vaikka mitä paikkoja..
Eilisessä ketjussa on tarkempia juttuja...
Mä lähinnä halusin nähdä av-mammojen reaktiot, tahallaan ylimoralisoin. Viime vuonna Minna joutui paljon pahemman riepottelun kohteeksi pienemmistä teoista. Oli huostaanotot ja huonon äidin leimat herkässä. Jännä, kuinka isälle annetaan mokat televisiossa anteeksi, mutta äidille se on anteeksiantamatonta. Mielenkiintoista, yhteiskuntamme ei siis ole lähellekään tasa-arvoinen (enkä sano, että ei yhtään pitäisi paheksua ihmisten tekemisiä, mutta...).
Tosin se ois varmaan tullut jo silloin jos mieheni olis mun kiellosta huolimatta mennyt BB:iin..
Olenkin ihmetellyt, miksei Tatua tuomita samaan tapaan kuin Minnaa viime vuonna, vaikka herra on tehnyt huomattavasti pahempia juttuja.