Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ISÄ se Tatu oikein on? Nuolee toisen miehen palleja, suutelee muita (kuin vaimoaan), pyytää piiskaamaan lujaa,...

Vierailija
07.09.2006 |

Voi lapsiparkoja, varmasti saavat kärsiä. Voisi mies hiukan ajatella lapsiaan! Kaikenlaisille sitä lapsia annetaankin, huostaan pitäisi ottaa. Millainen isä ylipäätään hakeutuu tuonne ja eroon lapsistaan mahdollisesti jopa kolmeksi kuukaudeksi???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt, miksei Tatua tuomita samaan tapaan kuin Minnaa viime vuonna, vaikka herra on tehnyt huomattavasti pahempia juttuja.

Vierailija
2/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuiko mitään tosi kauheeta???

kenen palleja tatu on nuollut? yöks...

juu,tosi kiva lasten lukea lehdistä ja kattoa isää telkusta, varmasti koulussakin savat kuulla siitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jossain omissa piireissä.

Kyllä minusta lasten vanhempien tulee aina miettiä mitä seurauksia omilla teoilla on lapsille!!!

Vierailija
4/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä on käyttäytyny fiksusti. Tuolla varmaan oo helppo ajatella niin kuin täällä " normaali" elämässä. Ja tuosta kolmenkuukauden valituksesta, itsellä lapsia ja olen äitinä sinne hakenut, enkä koe olevani kamala äiti kun olisin tuonne valmis menemään.

Vierailija
5/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla on Tatu nuoleskellut Kakin palleja.

Vierailija
6/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo seurannut aktiivisesti, kun en jaksa katsoa toisten kännitoilailuja, mutta ne kerrat kun oon kattonut, Tatu on ollut ok kaveri.

Vierailija
7/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tiesi, että talossa sattuu ja tapahtuu. Etenkin kun mies ei kuppiin sylje.

Toki lapsien asema vähän säälittää. Tai mistä sen tietää, ehkä lapsien kaveripiirissä Tatu on ihan kingi. En tiedä. En elä 9 ja 11 vuotiaiden lasten maailmassa...

Vierailija
8/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sitä omasta vapaasta tahdostaan tehnyt. Tekihän siä muutkin idioottijuttuja.

Vierailija
9/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vois valaista....

kiitos!

Vierailija
10/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo kaikki kuumimmat juorut

Vierailija
11/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävinä annettiin pusuja ja kielisuudelmia niin naisten kuin miestenkin kesken. Tatu joutui pussaamaan Henrin varpaita ja ajamaan partansa niin, että vain viikset jäivät. Karin nyytit saivat suudelmia muutamalta mieheltä, tosin hän joutui pesemään ne ensin.

Vierailija
12/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on. Ehkä vastaus on jotain tyyliin " henkisesti 11v"

Vierailija
13/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu vaan " pikku pusuja" kasseille. Hieman eri asia kun pallien nuoleminen.

Vierailija
14/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle ei kyllä noilla asioilla ole eroa, en menisi nuolemaan kenenkään palleja televisiossa.

Vierailija
15/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi kyllä paha mieli. En mitenkään pystyisi olemaan neutraali. Jos nyt vaikka toisen miehen pallien nuoleminen olisikin mulle ok aikuisten illanvietossa, mutta että se tulisi kaikkien tuttavien ja sukulaisten tietoon.. Häpeäisin ja olisin vihainen lasten puolesta.

Vierailija
16/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä typerämpää oli kyllä tuo ap:n välähdys, että pitäisi lapset HUOSTAANOTTAA?

Oletko oikeasti vähän tyhmä?

Vierailija
17/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Ap mukaanlukien.

Kyllä tuo pallijuttu telkussa menee silti yli. Olen koukussa BB:n mutta tommonen ei ole minusta kivaa.

Vierailija
18/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ihan kunnolla nuoleskeltiin vaikka mitä paikkoja..

Eilisessä ketjussa on tarkempia juttuja...

Vierailija
19/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähinnä halusin nähdä av-mammojen reaktiot, tahallaan ylimoralisoin. Viime vuonna Minna joutui paljon pahemman riepottelun kohteeksi pienemmistä teoista. Oli huostaanotot ja huonon äidin leimat herkässä. Jännä, kuinka isälle annetaan mokat televisiossa anteeksi, mutta äidille se on anteeksiantamatonta. Mielenkiintoista, yhteiskuntamme ei siis ole lähellekään tasa-arvoinen (enkä sano, että ei yhtään pitäisi paheksua ihmisten tekemisiä, mutta...).

Vierailija
20/23 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se ois varmaan tullut jo silloin jos mieheni olis mun kiellosta huolimatta mennyt BB:iin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme