Nyt Danny puhuu, että hän ja Helmi ovatkin vain ystäviä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b8cb3428-942b-4d32-a1c1-fc913e…
Oliskohan Danny jo iskenyt silmänsä kuumempaan kinkkuun (Erikan sisko?) ja suhde Helmiin on menneen talven lumia? Aiemmin vihjaili kovasti suhteesta ja puhui toimivasta libidostaan. Erikoista että nyt yhtäkkiä kovasti vakuuttelee, että ystäviä tässä vaan ollaan. Suhde oli ja meni ja nyt on uutta matoa koukussa?
Kommentit (31)
Helmiä alkoi nolottaa (onneksi). Kavereilla on komeat parikymppiset poikaystävät ja Helmillä....
Eli tasoissa ollaan kun Dannylläkään ei ole tyttöystävää!
t. m30 (sinkku)
Jos mun tytär keikistelisi tuon ikäisenä seiskassa ja jutussa kovasti vihjailtaisiin suhteesta isoisoisän ikäiseen mieheen, niin kyllä hakisin niskaperseotteella tyttären kotiin ja samalla löisin kaulimella Dannya. Onneksi oma 18v pitää tuollaista touhua kuvottavana eikä voi ymmärtää Helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi on tainnut ihastua johonkin ikäiseensä niin siinä ei papparaisen tuomat hyödyt enää paina.
Huomaa että olet mies.
Nimittäin naiset pystyvät sääntelemään keneen ihastuvat. Heillä se ei toimi niin kuin miehillä, ettei voi itse hallita kenestä tykkää milloinkin - saati että tykkäämiselle pystyisi laittamaan mitään järkeviä perusteita, kuten naisen lompakon paksuus tai yhteiskunnallinen asema. Sellaisia kuin naisilla on. Varmaan joku köyhäkin mies joskus on ollut komea, hauska yms. muttei naiset sellaista mieheksi ota. Koska pystyvät itse päättämään tietoisesti.
Huomaa, että olet mies jolla on harhaluuloja naisista. Ei mitään todellista kokemusta naisista.
Suurin osa naisista EI ole rahan tms perässä vaan aidosti ihastuvat ja rakastuvat miehiin. En mä ainakaan ole pystynyt olla ihastumatta miehiin.
No antakee olla! Dannyllä on ollut mielenkiintoinen elämä, ihmisenä varmasti mukava, vaikka olisi Armin jutun voinut hoitaa toisin.. Ei niillä mitään seurustelusuhdetta tietenkään - ihan hölmöä edes ajatella semmosta. Helmi on ollut Dannylle kivaa seuraa, varmaan likka on oppinut paljon viihdemaailmasta, haluaa sinne sitten tai ei, ja on saanut olla kivassa kyläilypaikassa. Sama Erikan kanssa.
Helmi on jo liian vanha Dannylle... tyttö kypsentynyt liikaa henkisesti. Niinkuin kaikki naiset hänen kanssaan.
Dannyllä on traumoja siitä Armin aikakaudesta ja niitä hän käsittelee lopun ikää, leikkimällä näitten pikkku naisten kanssa. Hän yrittää elää siis sitä nuoruuden Armiaikaa. Onko tuo nyt ihan tervettä, sitä kukin miettiköön.
Valehdellut perheelleen Armin aikaan.
Maailma ei tarvitse Dannyjä. Hyi hitto mikä vaari. Leikkaisi nyt ensimmäisenä tuon Variksen pesän päästään. Vai eikö sillä ole varaa parturiin?
No Armi kuoli. Eikä Dannylläkään enää monia vuosia ole edessä. Toinen jalka jo haudassa.
Voisi halutakin, jos on tarpeeksi rahakas ja löysälompakkoinen. Danny tosin on kuuluisa pihiydestään.