Suosittele marketista saatavaa meikkivoidetta!
Mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan paras, peittävä - puolipeittävä normaalille iholle. Ihan perus L´oreal, Maybelline tms.
Kommentit (31)
Bronxin meikkivoiteet on ihanan kevyitä 🥰
Tätä er halua kuulla, mutta ihonhoito kuntoon, niin ei tarvita meikkivoidetta.
MUA Makeup Academy. Prismasta saa. Peittää todella hyvin ja on halpa, kestävä ja hyvä. Tosi tanakkaa, joten ei sovi kevyttä kaipaavalle.
Ja tiedoksi sinulle, joka sanot ettei meikkivoidetta "tarvitse" jos iho on kunnossa: niin on minullakin. Kuitenkin silmien alla iho on ohuempaa ja silmänaluset näyttävät tummilta. Meikkivoide tasoittaa sävyeroja. Itse meikkaan vain töihin, koska työ vaatii sitä. Voisi verrata esiintyjän työhön.
Vierailija kirjoitti:
Tummeli on takuuvarma tuote pohjavoiteeksi!
Fairy on loistava ihonpuhdistusgeeli, kynsilakanpoistoaine toimii hyvin kasvovetenä.
Kosteusvoidetta ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ on totta. Mutta...
Minulla iho näyttää parhaimmilta juuri puhdistuksen ja hoitotuotteiden jälkeen.
Ongelma on se, että iho alkaa rasvoittumaan ja sen myötä punoittaaan siinä 1-2 tunnin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Catricen True Skin. Maksaa noin 8e (saa ainakin Citymarketista ja Tokmanneista) mutta tuntuu ja näyttää aivan yhtä hyvältä kuin paljon kalliimmatkin meikkivoiteet. Notkeaa mutta todella peittävää, tulee mieleen Estee Lauderin Doublewear, mutta vain paljon halvempi tuote. Aiemmin käytin tuota Lauderia, mutta en enää viitsi maksaa niin paljon kun alle kympilläkin saa yhtä hyvän. Itselläni on t-alueelta rasvoittuva, toisinaan vähän pintakuiva sekaiho ja tämä meikkivoide pysyy kyllä hyvin.
Kesäisin käytän myös Lumenen cc-voidetta, joka on toinen hyvä ja edullinen markettituote. Ei vain ole kovin peittävää, mutta kevyempään meikkiin oikein sopiva.
Täytyykin tuota ostaa. Mulla sitä double wearia kaapissa ja käytän sitä juhlameikissä. Tämä Catrice kuulostaa hyvältä! Ei varmaan ole ihan yhtä tuhtia kuin tuo Doublewear? Arkeen tarvisin vastaavan mutta ohuemman.
Fit Me Maybelline todella hyvä hinta-laatu -suhde!
Miten te valitsette värisävyn nyt korona-aikaan kun marketeissa ei ole testereitä?
Dior lopetti mun suosikkimeikkivoiteen valmistuksen ja ajattelin vaihteeksi kokeilla markettituotteita. Kesäksi ostin Lumenen cc-voiteen ja siinä oli niin vähän sävyjä että valinta oli helppo. Mutta nyt syskyn tulta olen alkanut kaipaamaan peittävämpää voidetta.
Aika moni tuttu ja tuntematon vastaantulija valitsee varmaan aina vaaleimman värin, ainakin heillä naama loistaa valkoisena vaikka kaulalla ja dekolteessa on iho tummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten te valitsette värisävyn nyt korona-aikaan kun marketeissa ei ole testereitä?
Dior lopetti mun suosikkimeikkivoiteen valmistuksen ja ajattelin vaihteeksi kokeilla markettituotteita. Kesäksi ostin Lumenen cc-voiteen ja siinä oli niin vähän sävyjä että valinta oli helppo. Mutta nyt syskyn tulta olen alkanut kaipaamaan peittävämpää voidetta.
Aika moni tuttu ja tuntematon vastaantulija valitsee varmaan aina vaaleimman värin, ainakin heillä naama loistaa valkoisena vaikka kaulalla ja dekolteessa on iho tummempaa.
Joskus näkee todella vaaleaa meikkivoidetta ihmisillä, ja usein se on vielä todella peittävää ja paksua. Näyttää kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eri asiaa. Kun iho kunnossa, niin päälle meikkivoide ja ihosi on vielä kauniimpi. Kokeiles.
Tummeli on takuuvarma tuote pohjavoiteeksi!