Mieheni, 34 v. ei halua lapsia koska kokee että nuoruus on vielä kesken
Kommentit (35)
Ihan mahdollista. Tutut nuoret miehet ovat heränneet lastenhankintaan lähempänä neljääkymppiä. Myös silloin on naiselle tullut se viimeinen mahdollisuus. Hyviä isiä tullut kun ei enää haikailua.
Erittäin hyvä, että on rehellinen. Se on ikävää huomata jälkeenpäin, että on valinnut lasten isäksi aikuisen lapsen.
Niin? Sitten hän kokee niin.
Oma valintasi millaisen miehen kanssa olet.
Nuori hän ei enää ole, mutta ilmeisesti vielä kypsymätön. Heivaa mäkeen.
Jos ei halua niin ei halua. Pääasia että seuraa sydämensä totuutta, eikä tee muiden mieliksi lapsia.
Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa hedelmällisen 25 tyttelin.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa hedelmällisen 25 tyttelin.
Lopeta kirjottaminen PASKAPÄÄ. Sä kirjoitat ärsyttävästi ja väärin!!! Ketä v***uu sä idiootti tyttelittelet häh??? V***^n PELLE. Ugh!!! Mun kädet vispaa. Mä saan kohtauksen.
ALIDARIIHUU.
Onko sama mies?
Keskustelu - Tapailen 34-vuotiasta miestä, joka sanoi ettei halua lapsia vielä moneen vuoteen, koska haluaa elää _nuoruuttaan_ | Aihe vapaa | Vauva
Vierailija kirjoitti:
Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa
hedelmällisen 25 tyttelin.
Perus vauvan logiikkaa. Kuka tahansa 40 v kalju kaljamahahan vaan ottaa itselleen 25-vuotiaan.
Sitten hän voi kenties kokea vanhuuden ilman lapsenlapsia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne miehet täällä valittaa naisettomuuttaan, kun kuka tahansa saa milloin tahansa 15 vuotta nuoremman naisen heti halutessaan?
Hän kokee vielä 50-vuotiaanakin ettei "ole valmis isäksi". Anna miehen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän voi kenties kokea vanhuuden ilman lapsenlapsia?
Osa ihmisistä ei kaipaa vanhuuteen lapsenlapsia. Tämä on ihmeellinen oletus näköjään vielä 2021 että kaikki unelmoisivat vanhemmuudesta, saati sitten isovanhemmuudesta.
Minä ja mieheni, molemmat 34, emme myöskään halua lapsia. Mutta ei tässä nuoruus kyllä kesken ole, vaan elämä :)
Sano sille, että et ole kiinnostunut saamaan nepsylapsia vanhenneen sperman kanssa ja vaihda miestä.
Jos jätät niin alle vuosi ja uudella naisella on pullat uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne miehet täällä valittaa naisettomuuttaan, kun kuka tahansa saa milloin tahansa 15 vuotta nuoremman naisen heti halutessaan?
Ne on niitä alle nelikymppisiä.
Etpä ole kovin lojaali miehellesi kun täällä huutelet hänen asioitaan. Häpeäisit edes