Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni, 34 v. ei halua lapsia koska kokee että nuoruus on vielä kesken

Vierailija
26.10.2021 |

Muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole kovin lojaali miehellesi kun täällä huutelet hänen asioitaan. Häpeäisit edes

Vierailija
2/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista. Tutut nuoret miehet ovat heränneet lastenhankintaan lähempänä neljääkymppiä. Myös silloin on naiselle tullut se viimeinen mahdollisuus. Hyviä isiä tullut kun ei enää haikailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä, että on rehellinen. Se on ikävää huomata jälkeenpäin, että on valinnut lasten isäksi aikuisen lapsen.

Vierailija
4/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sitten hän kokee niin.

Oma valintasi millaisen miehen kanssa olet.

Vierailija
5/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori hän ei enää ole, mutta ilmeisesti vielä kypsymätön. Heivaa mäkeen.

Vierailija
6/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua niin ei halua. Pääasia että seuraa sydämensä totuutta, eikä tee muiden mieliksi lapsia.

Vierailija
7/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla sama

Vierailija
8/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa hedelmällisen 25 tyttelin.

Vierailija
9/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa hedelmällisen 25 tyttelin.

Lopeta kirjottaminen PASKAPÄÄ. Sä kirjoitat ärsyttävästi ja väärin!!! Ketä v***uu sä idiootti tyttelittelet häh??? V***^n PELLE. Ugh!!! Mun kädet vispaa. Mä saan kohtauksen. 

ALIDARIIHUU. 

Vierailija
11/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies?

Keskustelu - Tapailen 34-vuotiasta miestä, joka sanoi ettei halua lapsia vielä moneen vuoteen, koska haluaa elää _nuoruuttaan_ | Aihe vapaa | Vauva

Vierailija
12/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähentelen kolmeakymmentä ja oli tuo asenne 20-25 ikävuoteen asti. Sulla on joku mieslapsi tai mies joka ei halua kanssasi lapsia ollenkaan, vaan jättää sut siinä 4kympin hujakoilla ja ottaa

hedelmällisen 25 tyttelin.

Perus vauvan logiikkaa. Kuka tahansa 40 v kalju kaljamahahan vaan ottaa itselleen 25-vuotiaan.

Vierailija
13/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän voi kenties kokea vanhuuden ilman lapsenlapsia?

Vierailija
14/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne miehet täällä valittaa naisettomuuttaan, kun kuka tahansa saa milloin tahansa 15 vuotta nuoremman naisen heti halutessaan?

Vierailija
15/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kokee vielä 50-vuotiaanakin ettei "ole valmis isäksi". Anna miehen mennä.

Vierailija
16/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten hän voi kenties kokea vanhuuden ilman lapsenlapsia?

Osa ihmisistä ei kaipaa vanhuuteen lapsenlapsia. Tämä on ihmeellinen oletus näköjään vielä 2021 että kaikki unelmoisivat vanhemmuudesta, saati sitten isovanhemmuudesta. 

Vierailija
17/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni, molemmat 34, emme myöskään halua lapsia. Mutta ei tässä nuoruus kyllä kesken ole, vaan elämä :)

Vierailija
18/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että et ole kiinnostunut saamaan nepsylapsia vanhenneen sperman kanssa ja vaihda miestä.

Vierailija
19/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät niin alle vuosi ja uudella naisella on pullat uunissa.

Vierailija
20/35 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne miehet täällä valittaa naisettomuuttaan, kun kuka tahansa saa milloin tahansa 15 vuotta nuoremman naisen heti halutessaan?

Ne on niitä alle nelikymppisiä.