Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erektion lysähdys, kun "nolostuu" kesken leikin

Vierailija
01.01.2015 |

Minulla ja miehelläni on aina ollut loistava seksielämä. Ollaan puhuttu, että se on asia, missä meillä ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Ollaan tässä viime aikoina keksitty vähän piristettä seksielämäämme. Ollaan useita vuosia jo pelkästään vaan harrastettu suuseksiä ja naitu, koska se on molemmille "riittänyt". Seksiä on usein 8 kertaakin viikossa, joskus tuo määrä tulee jo yhden päivän aikana.

Mä olen alkanut kaivata jotain jännää ja ekstraa. Eniten haluaisin kokeilla, että meidän kanssa tulis nainen kolmanneksi, mutta mies ei suostu. Pelkää ettei hänellä seisoisi ja kykenisi tyydyttämään meitä. Itse en tuota kammoa ymmärrä, koska ainakin minun kanssa kalu pysyy komeasti ylhäällä useita kertoja.

Toteutettiin toinen fantasiani, jossa mies sai alistaa. Pitkään piti suostutella siihen. Silmäni oli sidottuna ja mies sai tehdä minulle mitä halusi. Pani suuhun, rintojen väliin ja nussi joka asennossa. Tiedän, että hän haluaisi laueta naamalleni ja siinä vaiheessa, kun tunsin, että kohta hänellä tulee niin sanoin, että saat rakas tulla naamalle ja suuhun ja mies oli jo tulossa... kunnes häneltä pääsi pieru. Mies vetäytyi heti kauemmas ja nappasin kalusta kiinni ja sanoin että älä välitä vaan laukea mun suuhun, mutta peli oli jo menetetty siinä vaiheessa. Tuollaisia kertoja on ollut muitakin, kun olen puhunut liian tuhmia, niin miehellä onkin lopahtanut. Onko yleistäkin vaivaa vai kenties paraneva vaiva :) ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuo vastaus ole jo kysymyksessäsi? Itse ainakin löydän sen. Kun puhut tuhmia, niin miehelläsi lerpahtaa. Annan hyvän neuvon, älä puhu tuhmia. Toisekseen, jos noin herkästi miehelläsi lerpahtaa, niin jos vielä kolmannen pyörän otatte mukaan niin veikkaan että miehesi hommista ei tule yhtään mitään, olisi se jo sen verran "tuhmaa".

Sääli että hänellä on tuollaisia ongelmia, jää aika paljosta paitsi kanssasi. Auttaisikohan niinkin yksinkertainen asia kuin 1-2 lasia viiniä, ei enempää, voi mennä paras nautinnon tunto.

t. Mies 49 v.

Vierailija
2/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä meinaa seisokki lopahtaa niin oikein kunnon suihinotto pelastaa, mallia vaikka tästä Kim Chambersin taidonnäytteestä

http://videof.uckerz.com/kim-chambers/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta, moneen ujousongelmaan pieni humala on oiva lääke.

Vierailija
4/6 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitenkään outo juttu. Miehen pää ja kroppa voivat yhtä lailla lähteä harhailemaan kuin naisellakin, mutta reaktio on vaan kiusallisempi. 

Vierailija
5/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:46"]

eikä ole mitenkään outo juttu. Miehen pää ja kroppa voivat yhtä lailla lähteä harhailemaan kuin naisellakin, mutta reaktio on vaan kiusallisempi. 

[/quote]

Eikä aina voi vaikuttaa edes ajatuksilla siihen oman alitajunnan ajatuksien seisokkiin. Naiset eivät kylläkään tätä tunnu ymmärtävän ?

Vierailija
6/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niitä naisia joiden on parempi olla sängyssä hiljaa. Maksoin kerran huoralle ja hän puhui aina päälle kun olin tulossa. En edes lauennut koko aikana, onneksi maksoin muista palveluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän