Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö mies itseään pidemmän naisen?

Vierailija
25.05.2010 |

En ole ikinä tavannut oikeasti miestä, jonka kanssa olen jo useamman vuoden pitänyt yhteyttä netin välityksellä. Nyt välillemme on syntynyt säpinää (niin paljon kuin nyt netin välityksellä voi syntyä) ja haluaisimme kovasti tavata ja jatkaa tutustumista kasvotusten. En ole vain raaskinut kertoa miehelle, että olen häntä noin 10cm pidempi. (Hänen pituutensa tuli ilmi erään keskustelun lomassa, en saanut silloin kerrottua vaikka yritin kerätä rohkeutta). Minua pituusero ei haittaa, mutta niin lapsellista kuin se onkin, mietin, voiko asiasta muodostua kova paikka miehelle? Pelästyykö mies itseään pidempää naista? Sovinko tapaamisen ja annan hänen huomata pituuseromme paikan päällä vai kerronko etukäteen asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohoh tuli vähän väärään kategoriaan tämä keskustelunaloitus.... ap

Vierailija
2/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että nykyään on tosi paljon nuoria naisia jotka ovat 175-180 pitkiä. onko se mies alle 170 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että nykyään on tosi paljon nuoria naisia jotka ovat 175-180 pitkiä. onko se mies alle 170 ?

Jos pituus on ongelma, niin hakekaa pitempiä miehiä heti alkuunsa. Turha sitä on sitten myöhemmin surkutella, jos ei ole ITSE ottanut asiasta selvää. Eri asia sitten, jos mies on valehdellut pituutensa.

M34

Vierailija
4/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden kanssa on vähän sama juttu kuin ulkonäön. Mitä enemmän aikaa kuluu sitä tärkeämmäksi tulee hyvä yhdessäolo eikä ulkonäkö.

Pituus on vain mitta. Se onko joku hyvä tyyppi ei todellakaan ole senteistä kiinni. Useimmille miehille naisen pituudella ei ole merkitystä.

Vierailija
5/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkien vanhojen miljonäärien rinnalla askella joku valtavan pitkä mallityttö. Olisi ne rikkaat ukot varmaan lyhyempiäkin naisia löytäneet jos olisivat halunneet. Joten ei ainakaan aina pituusero naisen hyväksi ole mikään este suhteelle.

Vierailija
6/9 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmiltä miehiltä löytyy ne suurimmat kalut!

Vierailija
7/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi sun 10 cm on varmaan se kipuraja että jos siitä ylöspäin vielä mennään, niin alkaa olla ainakin hankalaa ja sitä kautta sitä kysymääsi "kestämistä".

Itte oon bylsiny itteeni lyhyempiä ja pidempiä ja oman pituisen tai vähän lyhyemmän kanssa se on kieltämättä kätevämpää kun daamin paiskaaminen eri asentoihin sujuu sukkelammin. Mut toisaalta onhan se toki hauskaa sekin, jos saa isomman kissan mouruamaan.

Eli jos valita saa, niin otan lyhyemmän tai itteni pituisen, mutta ainahan ei valita saa. Ja ENNENKAIKKEA nythän ei puhuta minusta vaan teistä ja se onkin sit ihan oma kokonaisuutensa.

Muttaettä: sano se sille netissä. Jos se ei sitä kestä, niin huomaat, että aika nopeesti tollasen nettitutun kuitenkin myös unohtaa vaikka olis kuinka kirjoitellu. Voi kuullostaa epäuskottavalta mut niin se vaan on - ellet sitten oo ihan simo uskollisena sille kirjoitellu ja "kääntäny selkäs muille ehdokeille" - mikä mun mielestä vähän hätävarjelun liioittelua kun nettisuhteesta kyse.

JA ETENKIN kun saattaa käydä myös niin, että äijä ite on jättäny mainitsematta, että siitä kuvasta jonka sulle varmaan jo lähetti on kulunut jo 20 kiloa ja on itekkii vähä toisessa kuosissa kun sä oletit ;)

Vierailija
8/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin iso, mutta yhtä korkealla.

Ja asiaan. Kyllä kestää. Varsinkin jos on isotissinen ja pyöreäpeppuinen amatsooni.

Vierailija
9/9 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua joitakin senttejä lyhyemmän, harteikkaan ja komean miehen kanssa. Onnistuu vaikka missä asennossa ilman suunnittelua, kun ulottuvuudet toimivat hyvin yhteen.

Olen hoikka ja siroluinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän