Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40 ja tänään pienesti menkkajomottelua

Vierailija
01.01.2015 |

Tietääkö tämä hyvää/suunta on oikea?
Ja olo muuten ollut tänään todella energinen:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä voi tietää. Mulla on 2 synnytystä takana ja ne alkoi ihan "yhtäkkiä". Alavatsaa alkoi korventaa kunnolla saman tien ja 5 min välein heti, tai kuopuksen kohdalla 3 min välein. Mutta joillakin alkaa tosi pikkuhiljaa, voi mennä esim maha kuralle vaikka olis koko raskauden ajan ollu ummetusta. Yhdellä kaverilla oli ekassa synnytyksessä paikat jo tosi auki ja sanoi ettei tuntenut juuri mitään. Istui äitinsä kanssa kahvilla... Se on niin erilaista jokaisella.

Vierailija
2/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunta juuri oikea. Voi tosin mennä vielä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin :)
Neljä päivää laskettuun aikaan, ja hieman jo jännäillään, esikkoa saapuvaksi. No pääasia että suunta oikea:) ainahan ne ulos tulee tavalla tai toisella

Vierailija
4/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun synnytys käynnistettin, se alkoi nimenomaan menkkakivun tyyppisellä kivulla. Kohta siisalkanee tapahtumaan, muttei välttämättä vielä tänään.

Vierailija
5/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla:) Itse olen aika rauhallinen ihminenenkä stressaa synnytystä juuri, ja kipukynnys niin korkea että odotan innolla kuinka sittenkään kestän kaiken :D
Neuvolasta toivoi vaan just että käynnistyis nyt ku olen aika pieni kokonen ja pitkää ja kenties suurempaa vauvaa odotan, meillä äitimuori aina ponnistellu yli nelikilosia :)
Uskon olevan aivan mahtava kokemus ja siksi kai niin malttamaton jo olen!

Vierailija
6/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku äkkiä! Melekinpä kaikki tuntemani naiset ovat saaneet ennen synnytystä energiapuuskan ja duunailleet kaikkea ikkunanpesusta keskiyöllä zumbaamiseen kolmelta aamuyöllä, ja juuri kun ovat nukahtaneet ja kerinneet nukkua parisen tuntia, alkaakin synnytys. :) kaikki toivoivat että unta olisi enemmän pohjalla. Tsemppiä ja onnea matkaan! ♥

Vierailija
7/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näinpä tässä viiden jälkeen jo iltasuihkunki otin jos sitä rentoutuis, ja kynsiä lakkailin ja tukkaa puunailin, aivan kun olisin jonnekkin jo lähdössä, automatiaa?:D
Kiitos tsemppauksista ;) Naurattaa jo nyt kuinka olen ukolle uhonnut kestäväni kaiken hahhaa Saas nähä!

Vierailija
8/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastakaa seksiä, sperma ja orgasmi saa synnytyksen alkamaan. Nimim. kokemusta on. Seksin jälkeen nukahdin ja 3 tunnin päästä heräsin supistukeen ja siitä 3 tuntia niin oli poika maailmassa.

Vierailija
9/9 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..meinaatko? Juu tässä joka päivä on "jumppailtu" mutta sisään laskeminen jätetty, toissapäivänä kyllä kokeiltiin, ja massu oli kovana aika pitkäänkin, en vain enää osaa sanoa onko supistelua vaiko mitä kun tosiaan on massu niin iso ja kireä ja pinkeä ollu koko ajan ja ilmavaivat jossain jumissa ja nekin aiheuttaa kai tuota masun kireyttä paljonkin. Ihan hyvä kokeillakki varmaan ku ei muita tuntemuksia ole ni jos käynnistyy sillä, voin siihenkin uskoa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme