Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa olla WT, mutta ei tyhmä

Vierailija
25.12.2014 |

Minusta on ihan ok olla wt. Mitä väliä jos on vähän tatuointeja, tykkää jostain muusta kuin klassisesta musiikista, sisustaa kämpän omaan tyyliin sopivasti eli klassiseen wt-ysärityyliin. Jos joku on wt, niin sitten on. Aika moni potentiaalinen wt yrittää olla jotain muuta kuin todellisuudessa on. Mieluummin rehellisesti wt kuin epärehellisesti wannabe-kokoomuslainen, joka epätoivoisesti yrittää elää glamourelämää jatkuvasti murehtien mitä muut ovat mieltä.

On oikeastaan virkistävää nähdä fiksuja ihmisiä, jotka eivät yritä esittää mitään. Tietysti monet wt-tyypit ovat vähän yksinkertaisia noin muuten. Se ei ole hyvä juttu. Mutta eipä sitä älyä tule yhtään enempää jos leikkii jotain hipsteriä. Ei wt ole edes paha haukkumasana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani saa olla tyhmäkin. Tietämätön on sitten hunompi juttu.

Vierailija
2/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän mumi aina sano, että hullu saa olla, muttei tyhmä. Se on hyvä elämänohje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:24"]

Mun puolestani saa olla tyhmäkin. Tietämätön on sitten hunompi juttu.

[/quote]

No sillehän ei mitään mahda jos on tyhmä älyllisesti, mutta se että tietää paljon asioista nostaa sinut jo tyhmien yläpuolelle. Matalan äo:n omaava voi kovalla työllä olla fiksu.

Vierailija
4/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta kaikki saa olla mitä on. Ei ole multa pois.

Vierailija
5/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on ihan yhtä arvokas kuin älykäskin. Tyhmä saa olla ihan reilusti oma itsensä, oli sitten wt tai kokoomuslainen tai mitä onkaan. Kunhan ei ole ilkee.

Vierailija
6/6 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon redneck enemmän ku wt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan