Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt että pelkään

Vierailija
01.01.2015 |

..tekeväni jotain lapselleni. En kestä kuunnella tuota itkua.
En ole kahteen viikkoon nukkunut kunnon yöunia ja miehelleni olen sanonut olevani täysin loppuunpalanut, mutta hän ei taida ymmärtää. Jaksamiseni on ihan nollassa.

t. puolivuotiaan äiti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa: Ei ollut kauaa aikaa kun olin itsekin samassa tilanteessa, niin usko pois, ymmärrän tilannetta. Väsymys on aivan järkyttävää ja siihen reagoi omalla tavallaan. Vaikka väsyttää ja ajattelee jotain typerää, ei ole huono äiti. Huono äiti on vasta jos toteuttaa tyhmät ajatuksensa, tai kun ei tajua ajoissa hankkia apua. Jos et ole täältä päin, niin katso facebookista valmiiksi onko teillä päin facebookin hätäkahvit-ryhmää ja huonolla hetkellä sinne viestiä.

Vierailija
22/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais miettiä ennen kuin alkaa pukata lapsia maailmaan. Sitten kun ajatus ei tunnukaan kivalta muutaman kuukauden jälkeen, juostaan yhteiskunnan varoilla ylläpidettävissä laitoksissa niin kuin neuvoloissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vakavasti miehellesi. Jos ei auta niin kysy kaikilta sukulaisilta ja tutuilta apua. Sun on pakko saada nukuttua!
Ps jos lapsi ei nuku öisin ja herää koko ajan, se kannattaa viedä erikoislääkäriin esim. lastenlääkäriin (yleislääkäri ei aina osaa tutkia vauvoja), mun vauvalla oli 6 kk korvatulehduskierre eikä siksi nukkunut. Olin niin väsynyt etten silloin edes tajunnut sitä enkä ymmärtänyt etteivät antibiootit auttaneet.

Vierailija
24/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, toivon todella että onnistut sivuuttamaan nämä typerät kommentit täältä. Sinulla on täysi oikeus tuntea uupumusta ja olet todella rohkea, että myönnät sen ja se kertoo sinusta äitinä, että tahdot apua! Ei kukaan voi ennen lapsen kanssa koko ajan olemista tietää, millaista se on. Ja en ole kertaakaan törmännyt tahoon, joka toteaisi että voivoi itsepä teit lapsia. Olen saanut osakseni apua ja myötätuntoa, keskusteluseuraa ja kaiken tämän vuoksi olen vahvempi ja jaksavampi äiti lapselleni.
T. 13 & 19

Vierailija
25/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka olette vastanneet neuvoen ja ystävällisesti.
Tiedän että on olemassa ihmisiä jotka voivat auttaa, mutta ehkä en ole aiemmin uskaltanut myöntää etten pärjää ja siksi kynnys avun pyytämiseen on ollut korkea. Tsemppikommenttien ansiosta uskallan hakea nyt apua, kiitos.
-ap

Vierailija
26/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on olemassa ihmisiä jotka voivat auttaa, mutta ehkä en ole aiemmin uskaltanut myöntää etten pärjää ja siksi kynnys avun pyytämiseen on ollut korkea. Tsemppikommenttien ansiosta uskallan hakea nyt apua, kiitos.
-ap

Vierailija
27/28 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pyytää apua??? Palkkaa sitä kuin aikuinen. 

Vierailija
28/28 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän