Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin ärsyttävää tällainen olotila kun ei tiedä onko työkuntoinen

Flunssassa
26.10.2021 |

Viikon olen ollut flunssassa, mutta töissä en ole ollut koska olen ollut sairauslomalla selän takia. No huomenna pitäisi töihin, mutta olo on edelleen vaihteleva. Nytkin on kuumeinen olo, mutta kuumetta ei ole. Eilen oli pientä lämpöä illalla. Jos otan Burana+Panadol säännöllisesti kolme kertaa päivässä niin pysyy olotila kurissa jotenkin. Pää on välillä kipeä, väsyttää. Yskin jonkun verran ja henkeä ahdistaa melko vähäkin liikkuminen. Mulla on toki astma, että aika herkästi flunssa vaikuttaa siihen. Kurkku vielä vähän kipeä ja välillä menee nenä tukkoon.

Koronatestin tulos on negatiivinen. Omailmoituksella voisin olla vielä huomisen pois, mutta olenko liian herkästi pois... Mies vetää varmaan herneet nenään jos vielä päivällä jatkan poissaoloa. Tuntuu, että mä en saisi sairastaa.

Selän puolesta ei siis enää ole ongelmaa, mutta nyt on tämä hemmetin flunssa. Työ on fyysisesti raskasta ja voin tartuttaa heikkokuntoisia ihmisiä, että siinä mielessä ehkä olisi parempi olla vielä pois. Sitten olisikin sopivasti kolme vapaata niin ehtisi kunnolla toipua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli kylmä ja piti laittaa villasukkien alle toiset sukat, mutta alkoi särkylääkkeet vaikuttaa niin nyt alkaa olla lämmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla