Herätyskellon ääni on maailman kamalin ääni
Tydydytytt...tydydytytt. hitto että vihaan tuota
Kommentit (13)
Aamuvirkkuna herään aina ilman herätyskelloa.
Vierailija kirjoitti:
Aamuvirkkuna herään aina ilman herätyskelloa.
Samoin. Vain kun pitää olla lentokentällä kukonlaulun aikaan, viritän kellon varoiksi. Silloinkin tapaan herätä varttia ennen ihan luonnollisesti.
En todellakaan muista koska olisin herätyskelloon herännyt.
Olisi tosi järkkyä joka päivä herätä johonkin pärinään.
Minulla on vuosikymmeniä vanha Siemensin kelloradio. Siinä ovat herätysvaihtoehtoina radio ja toinen, nimeltään "Human Wake System". Jaksottainen sireeniääni, joka voimistuu hetki hetkeltä. Enemmänkin tuo mieleen keskitysleirin tai elokuvista tutun hälytysäänen ennen sukellusveneen uppoamista tai pommin räjähdystä. Saksalaista huumoria? En käytä tuota herätystä kuin vahingossa.
Kävin aikoinaan, nuorena, tädin ja hänen miehensä luona kylässä. Kertoivat siitä aamuvuoroon lähdöstä, kun kello soi.
"Työnperästä" muutin lähemmäksi heitä; kerroin puhelimessa, että olin käymässä (lapsuuden-) kotona: juna lähtee klo. 4:40, herätys klo. 3:30. Tädin mies kysyi: onko se pahaääninen? Vähän aikaa mietin, et tarkoittiko kelloa vai junaa? :)
Itseasiassa ei ollut se kello pahaääninen eikä se junakaan: menin istumaan veturin jälkeiseen vaunuun, se sähköveturin tasainen humina vetäisi taas takaisin uneen.
Miksi ette laita jotain rentouttavaa musiikkia herättämään?
Kännykkään voi valita herätysääneksi musiikkikappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette laita jotain rentouttavaa musiikkia herättämään?
Kännykkään voi valita herätysääneksi musiikkikappaleen.
Se mukavakin ääni muuttuu ärsyttäväksi herätysäänenä. Täydellisessä maailmassa ei olisi herätyskelloja.
Ihana herätä kun olen asentanut puhelimen herätyksen, Tauskin sinä vain.
Mä inhoan hälytysajoneuvojen sireenin ääntä. Siitä tietää, että jonkun asiat ovat huonosti.
Herätysvalo, niin ei tarvitse kuunnella sitä raastavaa piipitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana herätä kun olen asentanut puhelimen herätyksen, Tauskin sinä vain.
Mulla matin ja tepon "mä joka päivä töitä teen"
Onneksi näin vapaaherrana voi herätä silloin kun haluaa ilman mitään kelloja :)