Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien rintaliivien olkaimet tippuu?

Vierailija
26.10.2021 |

Mikä on vikana, että kaikista ostamistani liiveistä valuu olkaimet?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut ja käytän, jos liivejä on pakko käyttää, sporttiliivejä. Eli sellaisia toppimallisia.

Vierailija
22/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sellaista "perhosklipsua" jolla saa vedettyä olkaimet takaa keskeltä yhteen? Alusvaatehyllyillä myydään. Muovinen klipsi joka on vähän kuin kaksi G kirjainta selät vastatusten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä niitä.

Vierailija
24/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele cocacola pullon päällä ja huomaat, että kun laitat olkaimet ensin pään yli toiselle puolelle, niin johan pysyy.

Vierailija
25/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartiat on mallia pullonkaula. Mene salille niin saat hartioihin leveyttä, ei tipu.

mulla on hartiat leveämmät kuin naisilla yleensä salilla käynnin johdosta ei se ole siitä välttämättä kiinni.  ennenminkin ryhtiongelmia skolioosin , välilevyjen  ja nikamien kanssa.

Vierailija
26/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartiat on mallia pullonkaula. Mene salille niin saat hartioihin leveyttä, ei tipu.

Minulla on leveät hartiat ja silti aina vasen henkseli putoaa. Joo, hartiat on mallia pulloinkaula ja se juuri on se ongelma, olkapäät ovat liian luisut. Liivit ovat minulla oikean kokoiset ympärysmittansa ja kupin puolesta.

Vierailija
27/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian laiha. Äkkiä lihotuskuurille ja ei mikään tipu.

Vierailija
28/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vain luonnonlaki.  Vaikka olen ostanut liivejä ihan asiaan perehtyneiden myyjien opastuksella ja taatusti oikean kokoiset, niin tämä ongelma on olemassa kuitenkin.  Uutena liivit on napakat ja pysyy hyvin, tuntuu, että nyt kerrankin hyvät ja pysyy olkaimet paikoillaan.  Mutta ei, ajan kanssa ne alkaa valua.  

Olen siirtynyt kokonaan ohuisiin ns. urheiluliiveihin, esim. sloggin Zero feel -malliin.  Koska rintani on korkeintaan b-kupit, ne käy hyvin.  

Nuorempana käytin sellaista ikään kuin sukkanauhan tapaista nauhaa, joka oli tarkoitettu valuville olkaimille, niitä myytiin kaupoissa.  Oli kätevät.  Ne kiinnitettiin sopivalle korkeudelle liivien olkaimiin, ja ne pysyi ja piti olkaimet paikoillaan.  Nyt en ole löytänyt sellaisia mistään.  Joskus muistan tuskastuessani laittaneeni ihan vain kumilenksun pitämään olkaimia kasassa, mutta se ei oikein pysynyt paikoillaan sekään eikä tuntunut kivalta.

No joo. Nämä asiaan perehtyneet myyjätkö ovat kertoneet että olet ”korkeintaan b-kuppi”? Niin ne minullekin myivät milloin mitäkin kokoa, aina liian isolla ympärysmitalla. Mitta otettiin monesti vaatteiden päältä höllästi nauhaa pidellen. Minulle myytiin eri liivikauppojen myyjien toimesta n. 77-79cm ympärysmittaisena 75 tai 80 ympäryksisiä liivejä, jotka olivat sitten joko heti uutena tai hyvin pian hiukan käytöstä löystyneenä liian väljiä. Kyllästyin ja aloin itse kartottamaan että missä vika, monia eri liivejä tilasin eri koissa. Minulle sopivin ympärysmitta on 70, ja kuppi kolme kirjainkokoa isompi kuin mitä myyjät minulle tarjosivat.

Olihan se vaivalloista selvittää että mikä koko ja malli istuu parhaiten, mutta nykyään minulla on tasan kaksi kaarituellista mallia mitä käytän. Ne ovat päällä mukavat, ei paina, valu tai purista mistään.

Pointtina tässä siis se, että ei ne myyjät läheskään aina ole asiantuntijoita ja heidän suosittelemansa koko ei aina ole oikea.

Vierailija
29/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Fyysistä työtä takana 25 vuotta ja vääränmallisten liivien olkaimet valuvat aina vain.

Lumingeriesta saa malleja, joissa olkaimet voi liittää hakasilla takaa yhteen. Taitaa saada myös liitospaloja. Tällöin kupin tulee olla riittävän iso, jotta olkaimiin jää riittävästi pituutta.

Vierailija
30/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele cocacola pullon päällä ja huomaat, että kun laitat olkaimet ensin pään yli toiselle puolelle, niin johan pysyy.

Siis mitä.

Vierailija
31/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupesi tippumaan vasen olkain sen jälkeen, kun vasen solisluuni murtui ja vasen hartia muutti samalla muotoaan. Ongelma siis jatkuu, vaikka murtuma on luutunut kuntoon, koska hartia ei koskaan palautunut täysin entiseen muotoonsa.

Vierailija
32/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen henkilökohtaiseksi liivien pitelijäksi.

Vierailija
33/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on

Quater Cup Bra

Ja ei mitään ongelmia.

En ole, muuta kuin uf ihana, ja

Ja.

Vierailija
34/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on

Quater Cup Bra

Ja ei mitään ongelmia.

En ole, muuta kuin uf ihana, ja

Ja.

Tämä on kaikille nisäkkäille?

Same

Vierailija
35/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon ja oma kokemukseni on ettei sinänsä suht kapealuustoinen mutta pullukka löydä sellaisia liivejä jotka tuntuisi päällä hyvältä. Saati ettei niitä saisi olla alvariinsa korjailemassa parempaan asentoon ja just nostelemassa olkaimia.. Ilmeisesti kroppa (joo tiedän, laardikerros) vaan "elää" niin paljon.

Siirryin lopulta käyttämään sporttiliivejä ja nuo on vähiten ahdistavat päällä (ei siis mitään tiukkoja ja extrasupertukevia pomppuliivejä) vaikka kyllä niistäkin tekee mieli luopua heti kotiin päästyä.

Eivät ole ilo silmälle mutta eipähän ainakaan valu olkaimet tai pistä kaarituki kainaloon..

Vierailija
36/36 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu helposti miehen riisuttavaksi. Siksi toisinaan valuvat ihan itsestäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi