Miksi kaikkien rintaliivien olkaimet tippuu?
Mikä on vikana, että kaikista ostamistani liiveistä valuu olkaimet?
Kommentit (36)
Ne yrittää huutaa sulle, että ”älä käytä meitä, free the nipple!!”
Osta oikean kokoiset ja malliset liivit.
SIlloin sulla on vääränkokoiset liivit.
On kyllä myös valmistajasta kiinni. Käytin ennen Lindexin liivejä ja niistä tippui olkaimet aina. Ne lähtevät takaa liian etäältä toisistaan ja myös näkyvät rumasti hihansuista, koska ovat aivan liian ”reunalla”. Siirtyessäni Triumphin liiveihin ongelma katosi.
🇺🇦🇮🇱
Todennäköisin syy on se, että olet lihava ja kapeaharteinen. Jos et ole näitä, olet ostanut väärän malliset liivit.
Ostan sporttiliivejä, joissa on olkaimet ns. ristissä, niin eipähän tipu.
Iso ympärysmitta ja pieni kuppi,tuo on totta,ja ilman irvailua,että olet ostanut väärän kokoiset liivit.
Olen koko aikuisikäni joutunut siis ostamaan väärän kokoisialiivejä.
Minulla on kuppi b ja rinnanympärys on ollut 85,joistakin malleista menee 80.Siis tarkoitanrintojen alta ympärys.Painoni on liikkunut n. kymmenen kilon verran suuntaan ja toiseen,mutta rinnan alusympärys on tuo.
Nauhat tippuu,ei voi mitään.
Väärä koko tai väärä malli. Mulla on ollut muuten ihan oikea koko aina, mutta mulla on mitta rinnasta hartiaan ihan älyttömän kyhyt (rinnat on siis todella ylhäällä) ja siksi jotkut mallit ei käy mulle ollenkaan eli olkaimen pitää olla sellainen, jossa sen säätö on mahdollinen ihan koko matkalle.
Kokeile eri merkin liivejä, huono malli ja väärä koko.
Osta yhtä kuppia isommat sekä yhtä kokoa pienemmällä rinnanympäryksellä olevat.
mulla valuu vaan toinen samoin kuin repussa. olen varsin harteikas ja luulenkin että tuki-ja liikuntaelin sairauksien vuoksi ryhti on jotenkin kasassa ja toinen puoli on turvoksissa nivelongelmien vuoksi.
Leveäolkaimiset pysyy paremmin paikallaan kuin ohutolkaimiset. Rintaliivin kupin malli vaikuttaa myös, yläosastaan avoimen mallin olkain lipsuu herkemmin kuin täyteläisen kuppimallisen olkain.
Kaffepulla kirjoitti:
On kyllä myös valmistajasta kiinni. Käytin ennen Lindexin liivejä ja niistä tippui olkaimet aina. Ne lähtevät takaa liian etäältä toisistaan ja myös näkyvät rumasti hihansuista, koska ovat aivan liian ”reunalla”. Siirtyessäni Triumphin liiveihin ongelma katosi.
Tämä mullakin. Joistakin liiveistä siirrän itse olkaimet takaa keskemmälle, niin johan alkaa pysyä. Edes ympärysmitan pienentämnen ja kuppikoon suurentaminen ei auta, jos olkaimet ovat liian reunalla.
Vierailija kirjoitti:
mulla valuu vaan toinen samoin kuin repussa. olen varsin harteikas ja luulenkin että tuki-ja liikuntaelin sairauksien vuoksi ryhti on jotenkin kasassa ja toinen puoli on turvoksissa nivelongelmien vuoksi.
Mullakin tippuu vain toinen. Ja on nivelongelmia ja turvotuksia, nytkin jäätynyt olkapää juuri sillä puolella, josta olkain aina tippuu.
Taitaa olla vain luonnonlaki. Vaikka olen ostanut liivejä ihan asiaan perehtyneiden myyjien opastuksella ja taatusti oikean kokoiset, niin tämä ongelma on olemassa kuitenkin. Uutena liivit on napakat ja pysyy hyvin, tuntuu, että nyt kerrankin hyvät ja pysyy olkaimet paikoillaan. Mutta ei, ajan kanssa ne alkaa valua.
Olen siirtynyt kokonaan ohuisiin ns. urheiluliiveihin, esim. sloggin Zero feel -malliin. Koska rintani on korkeintaan b-kupit, ne käy hyvin.
Nuorempana käytin sellaista ikään kuin sukkanauhan tapaista nauhaa, joka oli tarkoitettu valuville olkaimille, niitä myytiin kaupoissa. Oli kätevät. Ne kiinnitettiin sopivalle korkeudelle liivien olkaimiin, ja ne pysyi ja piti olkaimet paikoillaan. Nyt en ole löytänyt sellaisia mistään. Joskus muistan tuskastuessani laittaneeni ihan vain kumilenksun pitämään olkaimia kasassa, mutta se ei oikein pysynyt paikoillaan sekään eikä tuntunut kivalta.
ihan halpoja ei kannata ostaa tässäkään asiassa , hankkikaa laadukkaammat vaikka sitten alesta. ja leveät olkaimet varsinkin isorintaisille.
Vois jopa odotella sitä....jos ei linkki toimi, niin 18 m 45 sekuntia...
Siks kun ne sun rinnat roikkuu. Mikään systeemi niitä ei enää ylhäällä pidä.
Hartiat on mallia pullonkaula. Mene salille niin saat hartioihin leveyttä, ei tipu.
Liian iso ympärysmitta (ja myös yleensä samalla liian pieni kuppi jota iso ympärysmitta kompensoi)