Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt voi jo varata ajan kausi-influenssa rokotteeseen

Vierailija
26.10.2021 |

Jokainen voi varata, kun kertoo olevansa riskiryhmäläisen lähipiiriä, vaikka sitä tuskin kysytään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma riitä rokotteet tänä vuonna riskiryhmäläisten läheisille. Ollaan sitten ilman.

Vierailija
2/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma riitä rokotteet tänä vuonna riskiryhmäläisten läheisille. Ollaan sitten ilman.

Kävin eilen Aavassa. 40 e.

Olen riskiryhmässä, mutta en jaksa sitä rumbaa niiden ilmaisten kanssa. Olen miel ilman paria viinipulloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen riskiryhmässä, mutta en jaksa sitä rumbaa niiden ilmaisten kanssa. Olen miel ilman paria viinipulloa.

Minä en periaatteesta maksa rokotteesta, joka toisille annetaan ilmaiseksi. Saa sitä sitten pitkän sairausloman, jos sairastuu influenssaan.

Vierailija
5/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnallisella puolella riittää ainakin

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.iltale…

Paikallislehdessä oli juuri tänään kunnallisen terveydenhuollon ilmoitus ja siinä kerrottiin ettei riitä läheisille, vain riskiryhmään kuuluville.

Vierailija
6/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ottaa rokotetta liian aikaisin ja nyt on vielä liian aikaista.

Influenssa ei ole vielä rantautunut Eurooppaan ja vielä vähemmän tänne Pohjolaan.

Varsinaine influenssakausi alkaa vasta joulun jälkeen.

Joten rokotuksen pitäisi olla mahdollisimman tuore, että se auttaa edes vähän.

Kovin aikaisin otettu rokote menettää suojansa siihen mennessä, kun varsinainen epidemia alkaa täysillä levitä kansan keskuudessa.

Itselläni on terveyskeskukseen rokotusaika 18.12.  Helposti sai ajan sinne, ilmaiseen rokotukseen kun kuuluu riskiryhmään.

Vierailija
7/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en periaatteesta maksa rokotteesta, joka toisille annetaan ilmaiseksi. Saa sitä sitten pitkän sairausloman, jos sairastuu influenssaan.

Kaikin mokomin.   Itse olen töissä julkisella puolella, ja työnantaja rokottaa meidät ilmaiseksi.

Vierailija
8/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin.   Itse olen töissä julkisella puolella, ja työnantaja rokottaa meidät ilmaiseksi.

Niinpä. Minäkin julkisella ja työnantaja ei maksa influenssarokotetta, Sairauslomasta sitten maksaa.

Vierailija
9/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun ei voi.

Vierailija
10/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin influenssarokotteen jo viime viikolla työterveyden kautta. En ole riskiryhmää.

Vierailija
11/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tarjoaisi ilmaiseksi mutta en ole koskaan hakenut. Heikot kuolevat nuhakuumeeseen. Sama koskee koronaa.

Vierailija
12/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä rokotteesta saa pahan yskän,  joka kestää pitkään.

Lisäksi koko talven kuume päällä.

Vierailija
13/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä rokotteesta saa pahan yskän,  joka kestää pitkään.

Lisäksi koko talven kuume päällä.

Eipä ole minulle tullut, vaikka jo useana vuonna olen rokotteen ottanut.

Vierailija
14/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin eilen ajan.

Vierailija
15/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nopeasti tai jäätte ilman. Silloin ei ole koko talvena asiaa heikkojen ja vanhojen ja lapsien luokse.

Vierailija
16/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta, varasin ajan. Joka vuosi oon käynyt työterveyshuollossa ottaan rokotuksen

Vierailija
17/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut, enkä ota. En ole sairastanut sitä moniin vuosiin. En muista milloin viimeksi.

Vierailija
18/18 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä yksityisellä ja siis teknologiayrityksessä ja työnantaja maksaa meidän influenssarokotukset. Halvempaa kuin sairastamiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän