Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä tällainen?

Vierailija
01.01.2015 |

Vajaa 50-vuotias,hyvin nuorekas,raitis,urheilullinen,akateeminen,vakityössä oleva yhteishuoltajamiestuttuni,joka lisäksi on komea,mutta ei varakas etsii tosissaan seuraavanlaista naista:
mieluiten nuorempi,nuorekas,kaunis,ei halua lapsia ja omat ovat jo isot tai vähintään 50/50 yhteishuoltajuudella,älykäs,hyvin toimeentuleva,ongelmaton eli ei mitään luurankoja kaapissa,ei vaikeita sukulaisia,ei tunnelukkoja,edustava,tanssitaitoinen,joustava ja paljon vapaa-aikaa kaikkeen yhteiseen omaava sekä valmis sitoutumaan vahvasti ja ostamaan yhteisen kodinkin pian.

Oletko sinä tällainen?Onko tehtävä mielestänne helppo?Mies uskoo saavansa kyllä jokaisen,joka vain vie häneltä itseltään jalat alta.Ulkonäkö ja seksikkyys ovat hänelle tärkeitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä lista ja en ole mitään noista kohdista, kuulostaa että kehut itseäsi

Vierailija
22/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varakas mies etsii varakasta naista vapaa-ajan viettoon ja talo jne.hankintoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, mutta ihmetyttää tuollainen vaatimuslista. Kuulostaa siltä, että tuossa on suoraan lueteltu miehen exän viat, mikä on aika katkeraa ja ilkeämielistä. Kelle edes tulee mieleen listata toivekumppanista, että ei vaikeita sukulaisia :D

Vierailija
24/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen muuten, paitsi en ole valmis yhteisen asunnon ostoon nopeasti enkä hitaastikaan. Lisäksi ko. mies ei kiinnosta minua kuvauksena. Tasan ei käy...

Vierailija
25/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:04"]Minä olen tuollainen muuten, paitsi en ole valmis yhteisen asunnon ostoon nopeasti enkä hitaastikaan. Lisäksi ko. mies ei kiinnosta minua kuvauksena. Tasan ei käy...
[/quote] Miksei sua kiinnosta tuollainen mies?Raittius,urheilullisuus,vastuunkanto ja komeus eivat ole tarpeeksi?

Vierailija
26/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olsin noista kohdista kaikkea, mutta vaikka en olisi jo varattu ja sitoutunut nykyiseen suhteeseeni, en haluaisi miestä, jonka mielestä on asiallista edittää tullaisia vaatimuslistoja. En minäkään vaadi kuin mukavan tasaveroisen kumppanin.

Vierailija
27/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:04"]Minä olen tuollainen muuten, paitsi en ole valmis yhteisen asunnon ostoon nopeasti enkä hitaastikaan. Lisäksi ko. mies ei kiinnosta minua kuvauksena. Tasan ei käy...
[/quote] Miksei sua kiinnosta tuollainen mies?Raittius,urheilullisuus,vastuunkanto ja komeus eivat ole tarpeeksi?
[/quote]

No en ole tuo vastaaja, mutta eivät ole, koska mies ei takaa että hänellä itsellään ei ole tunnelukkoja tai hankalia sukulaisia, ainoastaan naisen pitää olla näin täydellinen... Haluaa ilmeisesti itseään paremman naisen.

Vierailija
28/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa nelikymppinen. Ei yhtä ainutta parisuhdetta takana, ihoni on sileä kuin vauvan peppu ja takana loistava tulevaisuus. I'm a loser baby so why don't u kill me?

Vierailija
29/29 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:04"]Minä olen tuollainen muuten, paitsi en ole valmis yhteisen asunnon ostoon nopeasti enkä hitaastikaan. Lisäksi ko. mies ei kiinnosta minua kuvauksena. Tasan ei käy...
[/quote]

No en ole tuo vastaaja, mutta eivät ole, koska mies ei takaa että hänellä itsellään ei ole tunnelukkoja tai hankalia sukulaisia, ainoastaan naisen pitää olla näin täydellinen... Haluaa ilmeisesti itseään paremman naisen.
[/quote] No itse asiassa miehell ei ole tunnelukkoja(on tehnyt testin netiss) ja sukulaiset ovat ok.Hnen lapsensa ovat mys poikkeuksellisen helppoja,ei kriisej tai pienintkn uhmaa edes teinin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä