Liittyykö dyscalculia naisella ADHD:hen vai aspergeriin vai touretteen?
Kommentit (6)
Voi varmaan liittyä mihin vain tai olla ihan yksinäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla liittyy adhd, mutta mulla on myös muita vaikeuksia oppimisessa näiden kahden lisäksi. Siksi koulut on jääneet kesken, tuntuu toivottomalta, että ei voi opiskella ja ilman ammattia ei saa mitään töitä. Olen jo aivan aikuinen ihminen ja kukaan ei ymmärrä, miksi en vaan opiskele ammattia.
Voi! Mulla on ihan identtinen tilanne kuin sinulla. Ainut, etten ole vielä päässyt aloittamaan ADHD:seen lääkitystä. Diagnoosin ihan äskettäin saanut.
Tuntuu myös, ettei mikään elämässä onnistu. Etenkään tuo opiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla liittyy adhd, mutta mulla on myös muita vaikeuksia oppimisessa näiden kahden lisäksi. Siksi koulut on jääneet kesken, tuntuu toivottomalta, että ei voi opiskella ja ilman ammattia ei saa mitään töitä. Olen jo aivan aikuinen ihminen ja kukaan ei ymmärrä, miksi en vaan opiskele ammattia.
Voi! Mulla on ihan identtinen tilanne kuin sinulla. Ainut, etten ole vielä päässyt aloittamaan ADHD:seen lääkitystä. Diagnoosin ihan äskettäin saanut.
Tuntuu myös, ettei mikään elämässä onnistu. Etenkään tuo opiskelu.
Joo kyllä, mulla siis kumpikin diagnosoimaton, mutta aivan varma. Ei siis lääkkeitä ja lähipiirin tuomitsevat asenteet ei juuri helpota asiaa.
Dyskalkylia. Pojilla se liittyy kikkeliin.
Vierailija kirjoitti:
Dyskalkylia. Pojilla se liittyy kikkeliin.
eikun cicceliin.