Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liittyykö dyscalculia naisella ADHD:hen vai aspergeriin vai touretteen?

Vierailija
26.10.2021 |

Otsikko

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liittyy adhd, mutta mulla on myös muita vaikeuksia oppimisessa näiden kahden lisäksi. Siksi koulut on jääneet kesken, tuntuu toivottomalta, että ei voi opiskella ja ilman ammattia ei saa mitään töitä. Olen jo aivan aikuinen ihminen ja kukaan ei ymmärrä, miksi en vaan opiskele ammattia.

Vierailija
2/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmaan liittyä mihin vain tai olla ihan yksinäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla liittyy adhd, mutta mulla on myös muita vaikeuksia oppimisessa näiden kahden lisäksi. Siksi koulut on jääneet kesken, tuntuu toivottomalta, että ei voi opiskella ja ilman ammattia ei saa mitään töitä. Olen jo aivan aikuinen ihminen ja kukaan ei ymmärrä, miksi en vaan opiskele ammattia.

Voi! Mulla on ihan identtinen tilanne kuin sinulla. Ainut, etten ole vielä päässyt aloittamaan ADHD:seen lääkitystä. Diagnoosin ihan äskettäin saanut.

Tuntuu myös, ettei mikään elämässä onnistu. Etenkään tuo opiskelu.

Vierailija
4/6 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi! Mulla on ihan identtinen tilanne kuin sinulla. Ainut, etten ole vielä päässyt aloittamaan ADHD:seen lääkitystä. Diagnoosin ihan äskettäin saanut.

Tuntuu myös, ettei mikään elämässä onnistu. Etenkään tuo opiskelu.

Joo kyllä, mulla siis kumpikin diagnosoimaton, mutta aivan varma. Ei siis lääkkeitä ja lähipiirin tuomitsevat asenteet ei juuri helpota asiaa.

Vierailija
5/6 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyskalkylia. Pojilla se liittyy kikkeliin.

Vierailija
6/6 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyskalkylia. Pojilla se liittyy kikkeliin.

eikun cicceliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme