Lue keskustelun säännöt.
Imetys ja välivuodot
01.01.2015 |
Vauva 9kk, imetystä n.6-9 krt/vrk ja nyt siis vähentynyt. Menkat alkoi jo nopeasti jälkivuodon jälkeen, olleet epäsäännölliset 25-31vrk. Alussa oli välivuotoa 15 vrk kohdalla, sitten 2 kiertoa ettei ollut. Nyt taas! Kierto oli 25 vrk ja sitten taas kp12 alkoi niukka verinen vuoto, nyt 1,5 vrk ja vähentynyt. Mitä tämä on? Papa otettu 2,5 vuotta sitten ja kaikki aina ok. Toinen lapsi kyseessä, ekassa muistan, että jotain häikkää oli. Onko muilla saanut imetys kierron sekaisin näin pitkäksi aikaa? Nyt siis oletettu ovis aika. Ennen olen huomannut sen hyvin. Pientä menkka-kipua myös. Onko ketään lääkäriä tai kätilöä paikalla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla toisen raskauden - ja pitkän, lähes 3v imetyksen - jälkeen jäi välivuoto vakituiseksi. En Itse asiassa edes välivuodoksi sitä ajatellut vaan "etiäiseksi" eli n. vko ennen menkkoja tuli pientä vuotoa parina päivänä. Lääkäreille olen tästä ohimennen puhunut mutta ei kukaan ole varsinaisesti noteerannut. Joku suositteli että jos vaivaa pitää mennä gynelle. Ei vaivannut niin paljoa..
Kolmannen raskauden alku kesti kyllä kauan edellisiin nähden (jotka tärppäsivät heti), n.8kk, en tiedä onko tuo ollut syynä tai osasyynä, ikää toki myös tullut jo melkein 40v..