Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautiset synnytyksen jälkeen ?

30.06.2008 |

hei,

minulla on noin reilu kuukausi synnytyksestä ja alkoi kuukautisen näköistä verta tulemaan. Kahdessa edellisessä raskaudessa kuukautiset ovat pysyneet poissa imetyksen ajan eli noin 10 kuukautta. Nyt ihmetyttää, että onkohan tämä normaalia kuukautisvuotoa vai jotain kohtutulehdusta tms ? pitäskö mennä lääkäriin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen ja lapset olleet ihan pelkässä tissiruokinnassa. Jälkivuodon loppumisen ja menkkojen alkamisen välissä ehti olemaan viikon vuodoton aika.

Vierailija
2/6 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olivat kyllä ihan oikeat! Toisen jälkeen meni yli 8kk ennen kuin alkoi. Ja molempia imetin suht pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti esikoisesta jälkivuoto viisi viikkoa ja sit oli viikko vuodotonta aikaa ja alko ihan normaalit kuukautiset. Toisesta jälkkäri kesti kolme viikkoa ja taas viikko väliä et alko menkat. Mä en kyllä pystynyt imettämään kumpaakaan kovin kauaa. Ekaa 6 vk ja toista vaan kaks, kun maitoa ei vaan tullu!

Vierailija
4/6 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuinka paljon oli aikaa kun jälkivuoto oli loppunut, mutta niukat kuukautiset tuli kerran. Ei ole toistunut, synnytyksestä nyt reilu kolme kuukautta. Myös mulla kolmas synnytys ja edellisissä kuukautiset alkaneet vasta imetyksen loputtua. Kohtutulehduksessa vuoto on pahan hajuista ja kivut kovat, sanottiin mulle synnäriltä. Näin ei mulla siis ollut.

Vierailija
5/6 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Eli minulla oli synnytyksen jälkeen vain niuksti jälki vuotoo n. 4 pvä tosi vähäistä, ja kuukautiset alkoivat heti reuraavassa kuussa ja olivat heti säännölliset. Nyt poika 8 kk. Ja imetän koko ajan.

Eli siis näinkin voi olla.... Olisin hyvä putkeen synnyttäjä kaiketi =)

Vierailija
6/6 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin jälkivuoto alkoi uudelleen muutaman kerran ja luulin kanssa jo välillä kuukautisten alkaneen.

Nyt poika pian 3 kk eikä kuukautisia onneksi ole kuulunut!