Sain eilen kaksi kertaa - ensin rakastaja, toisella kertaa oma mies
Oma mieheni luuli minua vain hyvin märäksi. ;) Kävin "moikkaamassa kaveria" illalla, mutta oikeasti olin rakastajani kanssa, hänen vaimonsa oli heidän lapsensa kanssa isovanhemmilla käymässä. Tuplatyydytys. <3
Kommentit (24)
Mulla ei ole kun oikea käsi (vasemmalla en osaa oananoida) yksöistyydytys.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:50"]Mulla ei ole kun oikea käsi (vasemmalla en osaa oananoida) yksöistyydytys.
[/quote]
Hankkimalla dildon voisit saada tuplatyydytyksen ;-)
Vau, uskomaton saavutus. Miltä nyt tuntuu?
Etkö tuntenut oloasi yhtään saastaiseksi?
Olet siis viiden tähden huora aploodeja sun olennais tuoksuki on todnäk märäntyny kulli hyi vittu hyppää hirtee jooko:3
Sain eilen kaksi kertaa - ensin rakastaja, toisella kertaa oma mies
Kerro enemmän yksityiskohtia, kiitos.
Mä en tiedä mikä mun on mutta haluaisin nuolla vieraan miehen spermaa pillusta.
m40
Minäkin sain kaksi kertaa ja ihan omalta mieheltä. Orgasmeja sain kolme.
onhan näitä sattunut joskus tunninkin sisään
olen minäkin pannut useita kertoja muutaman tunnin sisään kahta naista.
välillä ensin maksullista ja perään ilman pesua vaimoa, välillä rakastajatarta ja perään ilman pesua vaimoa, välillä baaripokaa ja perään vaimoa. pari kertaa rakastajattaren jälkeen on ihmetellut munan makua - sanoin runkanneeni, jepjep toisen naisen limoja oikeasti lutkutti :D
ei vaan! saatana teitä akkoja! toivottavasti oma miehenne käyttäytyy juuri noin!!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 00:51"]
onhan näitä sattunut joskus tunninkin sisään
[/quote]
On todellakin, matkalla töistä kotiin. Ja kesäisenä lavatanssi lauantaina :-)
Rouva
Jep. Ja miehenä lisäisin vielä, että kun on kaksi tyttöystävää ja vaimo, niin ei tarvitse käydä
vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:43"]
Oma mieheni luuli minua vain hyvin märäksi. ;) Kävin "moikkaamassa kaveria" illalla, mutta oikeasti olin rakastajani kanssa, hänen vaimonsa oli heidän lapsensa kanssa isovanhemmilla käymässä. Tuplatyydytys. <3
[/quote]
Niin sitä pitää
Meille tuli ero aika äkisti. En tiedä mistä johtui luulin antavani eukolle tarpeeksi munaa ja suuseksiä. Tässä kerran aloimme seksipuuhat, rintojen hyväilyä ja kun aloin antamaan suusksiä niin pillun yläpuolella luki TERVE. Niinhän siinä kävi että minä sanoin terve. Tyhmä eukko kun ei ollut älynyt katsoa vartaloaan, tai halusi vaan tyhmän eron.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:43"]
[/quote]
Niin sitä pitää
Meille tuli ero aika äkisti. En tiedä mistä johtui luulin antavani eukolle tarpeeksi munaa ja suuseksiä. Tässä kerran aloimme seksipuuhat, rintojen hyväilyä ja kun aloin antamaan suusksiä niin pillun yläpuolella luki TERVE. Niinhän siinä kävi että minä sanoin terve. Tyhmä eukko kun ei ollut älynyt katsoa vartaloaan, tai halusi vaan tyhmän eron.
[/quote]
Siis onko tää nyt ihan tosi juttu!? Jos on, niin hyvä, että pääsit eroon. Ei mikään järjen jättiläinen eikä tyhmiä akkoja jaksa kukaan... Hyi, kun olin ilkeä... Mutta en oikeasti itsekään jaksa tyhmiä akkoja, joilla korkeintaan sahajauhot pöllyää.
N31
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:43"] Oma mieheni luuli minua vain hyvin märäksi. ;) Kävin "moikkaamassa kaveria" illalla, mutta oikeasti olin rakastajani kanssa, hänen vaimonsa oli heidän lapsensa kanssa isovanhemmilla käymässä. Tuplatyydytys. <3 [/quote] Niin sitä pitää Meille tuli ero aika äkisti. En tiedä mistä johtui luulin antavani eukolle tarpeeksi munaa ja suuseksiä. Tässä kerran aloimme seksipuuhat, rintojen hyväilyä ja kun aloin antamaan suusksiä niin pillun yläpuolella luki TERVE. Niinhän siinä kävi että minä sanoin terve. Tyhmä eukko kun ei ollut älynyt katsoa vartaloaan, tai halusi vaan tyhmän eron. [/quote] Siis onko tää nyt ihan tosi juttu!? Jos on, niin hyvä, että pääsit eroon. Ei mikään järjen jättiläinen eikä tyhmiä akkoja jaksa kukaan... Hyi, kun olin ilkeä... Mutta en oikeasti itsekään jaksa tyhmiä akkoja, joilla korkeintaan sahajauhot pöllyää. N31
[/quote]
Tosi juttu. Mutta tosin vieras mies teki oikein, en pidä pettävistä naisista ja tyhmistä sellaisista.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 17:33"]
Kumpi oli parempi?
[/quote]
tiedät kysymättäkin ;-)
Mulla taas oli kaksi rakastajaa ja oma mies. Triplatyydytys.