mistä löytäisi kumppaniksi miehen perusseksiin
haluaisin 2-3 yhdyntää päivässä eri asennoissa. Esileikiksi pussailua ja hyväiylä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Noin niinkuin joka päivä?
Miten maailmassa voit olla vapaana?
No ei kuukautisten aikana, muuten joka päivä. Noh, miehet eivät ole minusta kiinnostuneet. ap
Sori, en millään jaksa noin paljon.
Netistä, kaupasta, lenkkipolulta, kuntosalilta, kirjastosta. Tosin se mies ei ole mikään ihmisoikeus.
Uskon vakaasti että mies löytyy, kun astut kotoa ulos ja katselet ympärille. Tutustut ihmisiin ja ilmaiset kiinnostuksesi itseäsi kiinnostavaa ihmistä kohtaan.
Kelpaako mies josta naiset eivät ole kiinnostuneet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos mies haluaa kuitenkin olla yhdynnässä. Ja parisuhteen! ap
Taisi olla ap taas se hoitoa kaipaavamies.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla ap taas se hoitoa kaipaavamies.
Siis jos nainen haluaa yhdyntää, hän on mies? Loistava logiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat nyt vasta esiin parisuhteen? En halua sellaista. Luulin että kyse on vain yhdynnästä, parisuhde on hivenen eri asia.
Mulle käy aluksi 2-3 yhdyntää vuorokauden aikana, jos olet todella himottavan näköinen. 1-2 per vrk ehkä pidemmälläkin ajalla.
T: 20cm mies
Parisuhdekin käy, jos olet myös hauska, fiksu, ystävällinen ja sulla on elämä noin pääpiirteittäin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat nyt vasta esiin parisuhteen? En halua sellaista. Luulin että kyse on vain yhdynnästä, parisuhde on hivenen eri asia.
Miten niin vasta nyt? Jo otsikossa kirjoitan: KUMPPANIKSI. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vasta nyt? Jo otsikossa kirjoitan: KUMPPANIKSI. ap
Kumppaniksi perusseksiin. Ei kumppaniksi elämään. Et ole minua varten.
Esileikkinä haluan kyllä suuseksiä ja mietityttää millaista se seksi on, oletko aktiivinen, vai odotatko että minä teen kaiken työn?
Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta tämä aloitus.
Jos käsitin oikein, haluat joka päivä (poislukien kuukautiset) seksiä (yhdyntää) vähintään 2 kertaa.
Oli tilanne mikä tahansa.
Eli joka päivä pitäisi pysyä liimattuna sinuun, ainoastaan kerran kuukaudessa olisi mahdollista käydä vaikka parin päivän reissussa kavereiden kanssa tai sukuloimassa. Kuulostaa hieman ahdistavalta.
Suosittelen terapiaa ja myös muutaman vaikka maksullisenkin miehen käyttöä noin alkuun.
Niin voisit kokeilla onko ajatus sittenkin toteutusta ihmeellisempää.
Vähintään kaksi, mielummin kolme miestä tarvitaan hoitamaan tuo työmaa.
Vierailija kirjoitti:
Esileikkinä haluan kyllä suuseksiä ja mietityttää millaista se seksi on, oletko aktiivinen, vai odotatko että minä teen kaiken työn?
Voin kyllä antaa miehelle suuseksiä mutten halua itse sitä vastaanottaa, koska se ei tunnu hyvältä.
Olen aktiivinen. Normaalia yhdyntää monessa eri asennossa. ap
Noin niinkuin joka päivä?
Miten maailmassa voit olla vapaana?