Tunnen naisen, jolla on huomiota herättävä takamus
Luulen, että hän ei ihan ymmärrä peppunsa vaikutusta. Tulee kaikenlaista mieleen ja hieman syyllinen olo, kun nainen on melko kiltin oloinen noin muuten.
Kommentit (18)
:DD joo mäki haluisin tietää millä tavalla
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 09:54"]Millä tavalla huomiota herättävä?
[/quote]
Niin, tätä itsekin mietin. Piereekö äänekkäästi?
Minkälainen se nainen on muuten? Pitkä, lyhyt? Tumma, vaalee? Millanen se takamus on? Mietityttää vaan koska miehet on monesti olleet mun perseessä kiinni, ja mä en tajua että miks.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:07"]Minkälainen se nainen on muuten? Pitkä, lyhyt? Tumma, vaalee? Millanen se takamus on? Mietityttää vaan koska miehet on monesti olleet mun perseessä kiinni, ja mä en tajua että miks.
[/quote]ja en luule et täs nyt puhuttais musta :D kiinnostaa vaan tietää et minkä näkönen se nainen on muuten. Että pelkkä persekö vaan aiheuttaa syntisiä haaveita
Mä myös oon nähnyt näit nättejä peppui, kadehdin!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:15"]Mä myös oon nähnyt näit nättejä peppui, kadehdin!
[/quote]mikä niistä tekee nättei
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:15"]Mä myös oon nähnyt näit nättejä peppui, kadehdin!
[/quote]mikä niistä tekee nättei
[/quote]
Symmetrisyys, kiinteys, massa?
Millainen se ihana peppu on?Minäkin haluan tietää :) Onko se iso (jos nainen on muuten hoikka) vai jotenkin muodikas vai millainen?
Työkaverilla on myös ja hän ymmärtää kyllä.. Auliisti esittelee pakaroitaan tiskikonetta täyttäessään tai palaverissa papereita ojennellessa pöydän yli
Mitä kaikenlaista tulee mieleen? :)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:36"]
Mä oon mustasukkanen!
[/quote]Ap? :)
Sehän on ihan katsojan silmässä.
Mutta älä murehdi, kukaan ei ole turvassa painovoimalta. Uusia ajatuksia herättäviä peppuja tulee kyllä ja tämän ajattelu jää vähemmälle.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:15"]Mä myös oon nähnyt näit nättejä peppui, kadehdin! [/quote]mikä niistä tekee nättei
[/quote]
Ne vaan on esim. tässä... http://wyblog.us/images/rule5/ines-sainz-butt.jpg
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 10:36"]
[/quote]Minul tuli kaas ekax mieleen kateellinen ja mustasukkainen,.
Millä tavalla huomiota herättävä?