Miten usein ihastut?
Kommentit (6)
Viehätyn varmaan joka toisesta miehestä. Ihastun noin kerran kymmeneen vuoteen.
Erittäin harvoin. Enpä muista koska viimeksi.
Vaatii kyllä melko spesiaalia miestä että minut saisi ihastumaan.
Aika harvoin, en ole juuri miesten kanssa tekemisissä. Olen naimisissa ja omaan mieheen olen ihastunut tavallaan muutamankin kerran sillälailla voimakkaasti. Yhdessä oltu 12 vuotta. Lisäksi ihastunut avioliiton aikana kerran toiseen mieheen aikalailla, päätin sitten sen verran ajoissa olla olematta tekemisissä, etten ainakaan rakastunut. Tämän lisäksi olen ollut ennen tätä suhdetta muutaman kerran ihastunut ja kerran rakastunut teiniaikojen poikaystävään, jonka kanssa seurustelin kahdesti ja särki sydämeni kahdesti. Ai vitsi, olipa muuten p skapää.
En juuri koskaan. Kukaan ei juuri koskaan ole tuntunut miltään. Mutta ne harvat, jotka ovat tuntuneet, niitä ajattelen sitten vielä vuosien päästä. Olen parisuhteessa hyvän miehen kanssa. Todella hyvän, ei mitään vikaa. Olen kiintynyt ja varmaan rakastankin, mutta ihastunut en ollut koskaan. Ajattelen edelleen sitä yhtä, johon olin ihastunut vuosia sitten.
Ala- ja yläasteella ihastuin todella usein. Lukiossa harvemmin kuin aikaisemmin, mutta edelleen melko usein ja saattoi olla useampikin ihastus samanaikaisesti. Nyt parikymppisenä hyvin harvoin ihastun, kun on kokemusta jo parisuhteista (ja niiden kääntöpuolista). Vaikea ihastua tuosta noin vain. Pitää olla ”se oikea” ja luotettava tyyppi, että niin käy. Ei ole enää niin pinnallista ihastumista kuin nuorempana. Tällä hetkellä ihastunut tai oikeastaan rakastunut vain yhteen ihmiseen, omaan kumppaniini❤️
Ihastuin 5 vuotta sitten ja sille tielle jäin ❤