Onko joku nähnyt Harrison Fordin tähdittämän elokuvan Frantic?
Kaverin kanssa katsottiin se ja hänen mielestään se lääkäri Richard Walker rakastui palavasti siihen Emanuelle Seignerin esittämään Michelleen. Niinkö teistäkin? Itse kun en ollenkaan huomannut mitään rakastumista, pelkästään epätoivoa ja paniikkia kaapatun vaimon ja yhä vaarallisemmaksi käyvän ajojahdin takia. Jonkinlaista Richardin turhautumisen ja myötätunnon sekoitusta Michelleä kohtaan, ei muuta.
Kommentit (10)
Olen nähnyt elokuvan, mutta siitä on aikaa ainakin 20-vuotta. En muista siitä juuri mitään, mutta pidin elokuvasta ja haluaisin sen nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tuon on nähnyt. Ei vain muista, jos muuta uskoo.
Ei välttämättä. Ei ole Fordin tunnetuimpia elokuvia
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elokuvan, mutta siitä on aikaa ainakin 20-vuotta. En muista siitä juuri mitään, mutta pidin elokuvasta ja haluaisin sen nähdä uudestaan.
Juu, tykkäsin mutta en muista siitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta on tuo aika vaikea välttää, jos on edes jollain tasolla elokuvista kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta on tuo aika vaikea välttää, jos on edes jollain tasolla elokuvista kiinnostunut.
Katselen paljon elokuvia, mutta en ole koskaan yhtään Harry Potteria nähnyt. Ei vaan osu omaan kategoriaan, joten vain laajasti eri genrejen elokuvia nähneet ovat Franticin suurella todennäköisyydellä nähneet.
"Harrison Ford thought that "Frantic" was a misleading title for the film as the script didn't have a frantic pace. He suggested that "Moderately Disturbed" would be a more appropriate title. Roman Polanski wasn't amused."
Imdb
Tässä hilluu Pariisin kattojen yllä. Huimaavaa katsottavaa.
Olisi ihan kiva jos tämä tulisi edes joskus Takaa-ajetun sijaan.
Olen. Hieno elokuva. Siitä on tosin vuosia, kun olen viimeksi nähnyt, mutta sen tunnaria kuuntelen aina silloin tällöin. Kyllä Ennio Morricone osaa!