Miesten käyttäytymisestä...
Rintojen tuijottelu, vaikka on keskipäivä ja ihan tavallistakin tavallisempi paita (tyköistuva) päällä ja vielä pienet rinnat? Tulkitsetteko flirttinä vai miten? Kyseessä ei oma mies siis. Eli keskustellessa arkisia asioita tapahtunut tuijottelu...
Kommentit (15)
Flirttinä :D
Kyseessä on pitkälti automaattinen reaktio. Mies katsoo "vahingossa" jopa siskonsa tissejä. Vaikka ei tietenkään ole niistä sen enempää kiinnostunut.
Tämä mies teki sen tuijottelun ihan huomiota herättävästi, niin että todellakin sen huomasin. Varmaan halusikin, että huomaan.
ap
Mun ex ei vilkuillut ketään...olin jo huolissani...erokin tuli yllätyksenä..oli luullut että avioliitto toimii ilman flirttiä vaimon kanssa
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:45"]Tämä mies teki sen tuijottelun ihan huomiota herättävästi, niin että todellakin sen huomasin. Varmaan halusikin, että huomaan.
ap
[/quote]
Ehkä sulla oli tahra paidassa ja hän halusi että huomaat sen
Lähtökohtaisesti en tulkitsisi. Jos mies haluaa panna niin odotan että hän osaa sanoa sen.
Aina ei välttämättä ole kyse siitä, että niitä varsinaisesti tuijotetaan. Osa ihmisistä on sellaisia, etteivät halua silmiin katsoa ja johonkin ne silmät on suunnattava. Osa suuntaa katseen sitten vähän alaspäin ja rinnathan siinä sijaitsevat. Katsoja ei välttämättä tajua, että hän vaikuttaa tuijottavan rintoja, kun hänen tarkoitus on vain välttää jatkuvaa katsekontaktia.
Olen tämän miehen tavannut jo niin monta kertaa (tuttu, miehen veli), eikä hän ennen ollut katsonut varsinaisesti noin, kun muitakin on ollut paikalla. Mutta nyt olimme kahden. Katsoi välillä silmiin, ja sitten antoi katseen valua alaspäin, ihan nolostelematta, tuijotti rintoja, ja koko kroppaani itseasiassa katseli arvioivasti. Kyllä totta vieköön kiusaannuinkin!
ap
Helppo keino: laita lisää vaatteita päälle, jos asioit tuijottajaperverssin kanssa.
12, ihan oli asialliset vaatteet päällä että en mitenkään provosoinut häntä ainakaan. Mutta tilanne oli kyllä mieleenjäävä ja outo jotenkin.
Muille sattunut vastaavaa miehen veljen seurassa?
ap
Haluaa todennäköisesti kanssasi vakavan suhteen. ;) T: Mies
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 02:11"]
14,no ei kyllä kiinnosta. ap
[/quote]
Ei siitä olekaan kyse kiinnostaako sinua. Tuijottelijaa kiinnostaisi. T: Mies
Miten on tulkittavissa kun homo esimieheni vilkuilee rintojani?