vuosi vaihtui, ehkä mieskin
Se tunne, kun vuosi vaihtuu, kaikki muut parit ympärillä vaihtaa suudelmia, paitsi sinä ja miesystäväsi.
Kolmen viikon päästä 3v yhdessä, ettei mikään tuore juttu kyseessä.
Jotenkin vaan oon loppu. Kaikki valheet ja lupaukset joita ei pidetty. En jaksa.
Kommentit (15)
suomalainen nainen ainakin kannattaa vaihtaa, kerro se miehellesi ja ota itse vaikka joku terroristi!
Nojoo. Ei täälläkään toivotettu uusia vuosia, välimatkaa kuitenkin 10m. Siis kymmenen metriä... enemmän kiinnosti papatit. Oikeesti.
Jo aamulla mietin että tää on tässä, mut en viittiby pilata muiden enkä omaa iltaa. Vuosi vaihtui, kaikki on pilalla.
Me ei oltu edes samassa paikassa. Mies ryyppäämässä ja minä lasten kanssa kotona.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:43"]
Me ei oltu edes samassa paikassa. Mies ryyppäämässä ja minä lasten kanssa kotona.
[/quote]
Taidatte olla aika nuoria?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 00:43"]Me ei oltu edes samassa paikassa. Mies ryyppäämässä ja minä lasten kanssa kotona.
[/quote]
Mä toivoin koko illan että oltaisiin oltu eri paikoissa.
Hah
Mies nukkuu yläkerrassa eikä todellakaan ole mitään uusiavuosia tässä toivoteltu, pussailusta puhumattakaan. 15 vuotta ja sullekin on kuule ihan yks ja sama moiset. Ehtii sitä huomennakin pussailla :)
Meillä on vieraita kylässä juhlimassa. Aamulla mies heitti repun selkään ja ilmoitti tarvitsevansa taukoa. Kiva kestitä vieraita...
Mua ei takuulla pussailla huomennakaan joten ei paljon lohduta. Olisin toivonut edes yhden mukavan sanan kun kuitenkin koko ilta oltiin samassa paikassa. Turha toivoa.
Ei toivoteltu uusia vuosia meidänkään talossa. Enpä kyllä olis halunnut edes. Ei me puhuta muutenkaan mitään. Kaikki on sanottu. Tai oikeastaan mitään ei ole sanottu.
Ikää 25v ja rapiat. Nuori vai vanha? Emt.
T. Av
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 01:27"]
Ikää 25v ja rapiat. Nuori vai vanha? Emt. T. Av
[/quote]
Todella nuori. Elämäsi on vasta edessä.
Minulla kanssa sama tunnelma. Emme toivottaneet edes hyvää uutta vuotta toisillemme.