Tabena verkkokauppa
Tilasin tuolta Tabenasta legopaketin, ja epäilen, että olen tullut huijatuksi. Onko kellään muulla kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta?
Kommentit (18)
Tilasin Brion puisen kauko-ohjattavan auton 1.12.2021. Ei ole mitään vielä kuulunut lähetyksestä. Ikävä juttu, jos pakettia ei tule.
Tilasin itse keittiöön taitettavan jakkaran ja tilausvahvistuksessa luvattiin seurantakoodia pian. Sain tilauspäivityksen päivää myöhemmin, jossa ei seurantakoodia ollut eikä sen jälkeen ole tilauksesta kuulunut. En edes tiedä millä kuljetusyhtiöllä olisi tarkoitus tulla. Olen käynyt läpi postin, nordpostin ja matkahuollon pakettiseurannat eikä sieltäkään tilausta löydy. Paketin olisi pitänyt firman arvion mukaan jo tullut. Lähetin asiakaspalveluun viestiä ja odottelen vastausta mutta vaikuttaa siltä että rahat meni sinne eikä mitään tule vastineeksi... päivittelen jos tilanne muuttuu.
Epäilyttävä meisinki jatkuu... Asiakaspalvelusta tuli automaattinen viesti ruotsiksi selittäen että pian saat vastauksen, jonka jälkeen asiakaspalvelusta ihminen vaatasi englanniksi, että varastolla on ruuhkaa ja menee vielä 1-2 viikkoa. En silti saanut mitään tietoa kuljetusfirmasta tai seurantakoodia.......
Sama juttu minulla....olen lähettänyt heille kaksi viestiä...mutta ei ole tuotetta tullut...nyt on jo kuukausi kulunut ...
Sama juttu minulla...olen lähettänyt kaksi viestiä heille ja vastaus on aina sama...tuote lähetetään 2-4 viikon kuluttua...
Up! Oletteko kuulleet jotain, Tabenasta tilanneet? Onko kukaan saanut mitään tilaamaansa?
Tilasin 2 tuotetta 2 kuukautta sitten (4/2022). Toinen tuote tuli mutta toinen ei ole tullut vieläkään. Olen laittanut sinne kyselyä ja tänään lähti taas uusi kysely. Onneksi en ole maksanut etukäteen.
Tilasin 13.6.22 pyykkitelineen. Viestissä luki
1-3 arkipäivää, tänään on 21.6 eikä ole kuulunut mitään.
minä tilasin myös 14.6 ja tänään 28.6 ei ole vieläkään kuulunut mitään 1-3 arkipv paketille...eikä vastata meiliin..
Sama juttu, tilausvahvistus tullut, ei muuta... Ja Klarnan lasku... Eli miten tulee toimia?
Tältä nettisivulta löytyy puhelinnumero jonka voi yrittää soitaa: https://europeanretailgroup.com/. En valitettavasti osaa ruotsia siis en pääse mihinkaan kun siellä on äänimenu.
Heillä on myös Facebook-sivu - tuolta löytyy arviointi jonka mukaan odotusaika tuli 2kk...
https://www.facebook.com/tabenafiwebshop/reviews
Laitetaanko lisää arviointia jotta muut tietaa kuinka "laadukas" palvelu on.
Pari päivää sitten tuli viesti, että tuote lähtenyt ja seurantakoodi mukana, eilen oli jo haettavissa... Eli perille tuli sittenkin, vaikkakin pienellä viiveellä.
Tilasin kuukausi sitten ja nyt vasta tulivat tuotteet.
Kävin englanniksi meileillä viestintää tilauksen tilasta. No,onneksi en maksanut ennakkoon,vaan tilasin Klarnan kautta. Tavarat olivat ehjiä paitsi yksi leipälaatikko oli hieman lommolla kun eivät olleet pakanneet tuotetta vaan se oli painavan hyllykön kanssa samassa paketissa.
En aijo tilata enää mitään kyseisestä paikasta.
Eikä ne tuotteet tule suomesta vaan ruotsista.
Tilasin tikkaat kuukausi sitten ja niiden piti tulla viikossa. Mitään ei ole kuulunut.
5.9. tilattu asitiasto, ei mitään kuulu:)
Täysin samoja kokemuksia kuin muillakin ja olen lähettänyt useita viestikyselyjä tilaamastani tuotteesta.
Aina sama vastaus, joko tämä siirretään kösittelijöltö toiselle tai pahoitellaan tuotteen olevan loppu.
Rahoja ei kuitenkaan palauteta.
Miten pitkään tälläinen toiminta saa jatkua, en usko että olemme ainoat uhrit.
Sama juttu myös minulla tilasin 7.6.2023 lukon (thule)luulin että jos lähtetään Ruotsista ruotsalaista tavaraa,sitä olisi hyllyssä ja tulisi nopeasti mutta ei. Ainoastaan automaatti vastaa,(tähän viestiin ei vastata)kun otin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Sähköpostitse kirjoittanut pari kertaa ja perunut tilauksen mutta ei vastausta. Saa nähdä tuleeko koskaan? Paska kauppa EN SUOSITTELE
Saitko legoja koskaan?