Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaileeko naiset miehistä?

Vierailija
31.12.2014 |

Vai kilpaillutetaanko miehiä naisten toimesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet kilpailee ja tavoittelee suosiota. Ehkä aivan huipulla olevat miehet kokee sitä että naiset kilpailee heidän suosiostaan?

Vierailija
2/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään kilpailla miehestä. Rakkaus ei syty missään kilpailutilanteessa, ihan hullu ajatus. Jos haluaa parisuhteen niin ei siinä mikään kilpailu auta, ennemminkin se on kohtalo, kemiaa, samanlaiset elämänarvot ja huumorintaju, miten sellaisista voisi kilpailla...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ulkomaalainen mies...siellä osataan kilpailla miehistä...naiset tekee sen

Vierailija
4/7 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Monille naisille on kuitenkin tärkeää näyttää, "ettei kiinnosta tarpeeksi". 

Se ei välttämättä ole sellaista varsinaista kilpailua, mutta kyllä naisia ärsyttää jos mies johon on ihastunut kiinnittääkin huomiota toiseen naiseen. Kerrankin juttelin röökipaikalla yhden tytön kanssa (en itse polta) ja lähettyvillä oli toinen nainen, jonka tiesin olevan minuun ihastunut. Tämä vilkuili koko ajan, mutten kiinnittänyt siihen huomiota vaan tarkkailin "sivusilmällä". No sitten se heitti palavalla tupakan tumpilla tätä naista, jonka kanssa juttelin. Arviolta puolentoista metrin päästä. Nainen jonka kanssa juttelin huomasi tietenkin tämän ja kääntyi katsomaan. Mustasukkainen nainen esitti hämmästynyttä "mites se nyt tolleen lensi" ja hymyili... niin kuin naiset nyt 'piilovittuillessan' toisilleen ja kohteen huomatessa käyttäytyy. Kukaan meistä ei enää mikään teini ollut. 

Haha, ja ihan tavallinen mies olen. 

Naiset on erilaisia kuin miehet ja käyttäytyy eri tavalla. 

Vierailija
5/7 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kilpailisi. Venäläiset naiset on kuulemma ihan kauheita tässä suhteessa. Jos miehen saa sille tavalla, niin pitäköön hyvänänsä.

Vierailija
6/7 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paavilla hassu hattu? Totta kai molemmat sukupuolet kilpailevat parantaakseen asemiaan, kun ei kuuluta lajiin, jossa sama sonni siementää koko lauman.

Vierailija
7/7 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole kilpaillut miehestä, eikä ole aikomusta tulevaisuudessakaan. Siirryn suosiolla takavasemmalle, jos en ole tarpeeksi kiinnostava miehelle. Eipä noita tilanteita ole ollutkaan aikoihin, kun naimisissa jo pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän