Archie lähti lätkimään
https://www.is.fi/viihde/art-2000008355757.html
Hei hei vaan, ei tuu ikävä. Voit jäädä ulkomaille niin pitkäks aikaa kun haluat.
Kommentit (14)
Tää on taas näitä tyyppejä, jotka on olevinaan kuuluisia rokkareita... Jostain syystä ei nyt kuitenkaan tule yhtään sen biisiä mieleen.
Miten se kreikkaa osaa, onko siinä kreikkalaista verta?
Archie kuvittelee olevansa Vince Neil.
Tuntuu myös että jotkut nuoret kuvittelee että hän on Vince Neil, jotka eivät ole edes eläneet sillon kun Vince Neil oli Vince Neil.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Olin siinä käsityksessä että on puhdasverinen suomijuntti.
Mulle tää on kuuluisa sekavasta seurustelusuhteesta Amerikassa, Selviytyjistä ja siitä jostain ihme episodista, jossa valitti jonkun (en muista kenen) kopioineen hänen tyyliään. Tai siis "tyyliään".
Heippa vaan!
Ketäköhän se siellä Kreikassa lätkii? Eikös Archiella ollut jotain ongelmaa vihanhallinnan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Googlen kääntäjä on kyllä näppärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Olin siinä käsityksessä että on puhdasverinen suomijuntti.
Niin myös luulin, mutta tiu ego on kyllä aika latinotasolla.
Ihan kyllä on suomalainen persjalkainen vartalo.
Hauskaa sikäli, että oon törmännyt kyseiseen mieheen useasti Helsingissä. Minä kyllä tunnistin hänet, mutta kukaan muu ei ole edes katsonut hänen peräänsä tai pyydellyt yhteiskuvia. Paparazzeja ei ole ollut.
En tiedä bändiltä yhtäkään biisiä, tunnistan bändin vain kaukaisesti nimen kautta ja kyseisen herran näistä sekoiluista.
Ikinä kuullutkaan tuota nimeä, enkä nähnyt tuollaista herraa kuvissa, tv:ssä, missään. Joten taitaa olla hänellä suuret luulot itsestään.
Ainoa missä mä olen Archieta koskaan nähnyt on Selvityjissä ja Seiskan juoruissa. En tiedä niitten yhtäkään biisiä, enkä ole nähnyt niiden esityksiä missään. On se iso stara, juu 😜
Taivaan rannan maalari.
Meille ja hänelle parempi, jos pysyy poissa Suomesta.