Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen rasvaimua, onko se rahanhaaskausta?

Vierailija
31.12.2014 |

Olen 51-vuotias vielä hitusen alaikäisen lapsen äiti, yksinhuoltaja. 

Olen jo vuosia haaveillut rasvaimusta. Mittani ovat 160/67. Ongelmani on vatsa. Äidilläni oli samanlainen pömppövatsa. Minulla ei ole mitään erityistä vikaa reisissä, käsivarsissa ei mitää ällejä, ei kaksoisleukaa. Päinvastoin naamani on vähän liiankin laiha. 

Jenkkakahvojakaan ei minulla isoja ole. Sääret (jos näin lyhyellä sääriksi näitä voi kutsua) ovat hyvät, ja pohkeet jopa treenatun näköiset, ei pahat. Perse on lytty, mutta sekään ei haittaa. 

Mutta jo lähes kaksikymmentä vuotta olen joka aamu herännyt siihen, että kokeilen mahaläskiäni. Siellä se on, ja pysyy. Näytän muuten ihan näppärän näköiseltä viisikymppiseltä, mutta tuo maha. En koskaan unohda, kun kerran seksissä yksi mies hyväili mahaani ja huohotti "onpa hyvä perse". Ihan kamalaa, haluaisin päästä pois tästä mahaläskistä.

Olen painanut 47 täytettyäni alimmillaan 62. Ja oikeasti, kun laihdutan, alan kuihtua muualta, mutta tuo mahaläski pysyy. 

Lenkkeilen, pystyn huoletta hölkkäämään melkein tunnin. Peruslaiska olen liikkumaan, mutta vuosien varrella olen aeropikannut, hiihtänyt kausittain. 

Mitä mieltä olette, olisiko rasvaimu ansaittu. Minulle läskilöllö on vatsan alueella, ei missään muualla. Olisiko se itsekäs teko? Minulla on jemmassa muutama tonni. 

Jos joku kohtalotoveri on käynyt saman tekemässä, pliis kerro kokemuksia.  Ja nuoremmille äideille selitykseksi, inhosin mahaani jo nuorena ja hoikkana. Läski oli siinä ja piste. Nyyh, itken oikeasti. Olen ajatellut, että minulla on vielä ehkä kaksikymmentä vuotta viriiliä ikää. Olenko itsekäs jos teen sen, vai onko se jotenkin "pois " lapsiltani. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi